سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: کارگردان فیلم سینمایی «یک کیلو و بیست و یک گرم» با اشاره به اینکه فیلمبرداری این پروژه به زودی تمام می شود بیان کرد بازی اکثر بازیگران به پایان رسیده است.

سینما

به گزارش مهر؛ رحیم طوفان کارگردان «یک کیلو و بیست و یک گرم» با اشاره به آخرین وضعیت تولید این فیلم سینمایی گفت: تا امروز ۹۵۵ درصد از این پروژه جلوی دوربین رفته است و به زودی فیلمبرداری آن به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: از بین بازیگران این پروژه سینمایی بازی سعید آقاخانی، فرشته صدرعرفایی و آناهیتا افشار به پایان رسیده است.

این کارگردان که اولین تجربه سینمایی خود را پشت سر می گذارد، تاکید کرد: گروه فیلمبرداری در حال حاضر در ولنجک به سر می برند تا آخرین سکانس های باقی مانده را جلوی دوربین ببرند.

کارگردان فیلم کوتاه «صلح سرخ» گفت: بازی لیلا زارع، روشنک گرامی، بابک انصاری و مریم کاویانی در «یک کیلو و بیست و یک گرم» همچنان ادامه دارد. البته هر کدام از این هنرمندان تنها یک سکانس از بازی آنها باقی مانده است.

از جمله عوامل فیلم سینمایی «یک کیلو و بیست و یک گرم» عبارتند از نویسنده: لیلا نیکزاد، کارگردان و مجری طرح: رحیم طوفان، تهیه کننده: وحید نیکخواه آزاد، مدیر فیلمبرداری: شاهین طوفان، صدابردار: هادی افشار، مدیر تولید: مجید گودرزی، طراح گریم: رضا عربی، طراح صحنه و لباس: علی نصیری نیا، مدیر برنامه ریز و دستیار یک کارگردان: علی تهرانی، سرمایه گذار: مهدی نریمانی، جانشین تولید: محمدرضا دلنوازی، مدیر تدارکات: حسن صفری، منشی صحنه: ساناز هرندی.

کد خبر 362086

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha