مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۰
۰ نفر

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به بارش برف در سطح مناطق شمالی و بارندگی در سطح مناطق مرکزی و جنوب تهران گفت: از روز گذشته تمامی نیروها در سطح مناطق ۲۲ گانه در آمادگی کامل به‌سرمی‌برند و با حضور نیروها ‌ هیچ مشکلی در سطح شهر وجود ندارد و تمامی معابر نیز باز است.

برف

مجتبي يزداني اظهار كرد: هم‌اكنون 173سايت برف‌روبي در مناطق ‌ شمالي شهر تهران در آماده باش به‌سرمي‌برند و 3هزار نيروي خدمات شهري در سطح مناطق در حال فعاليت هستند.به گفته معاون خدمات شهري شهرداري تهران هم‌اكنون هزار و 120دستگاه تجهيزات خودرويي در سطح مناطق برف گير در آماده‌باش بوده و درمناطق مورد نظر فعاليت مي‌كنند.

يزداني افزود: همزمان با بارش باران در سطح مناطق تهران، همه نيروهاي خدمات شهري مناطق با بهره‌گيري از ماشين آلات در حال بازگشايي پل‌ها، كانال‌ها، جوي‌ها و معابر هستند تا هيچ‌گونه مشكلي در تردد وجود نداشته باشد و اين در حالي است كه مجموعه 137نيز به‌طور كامل مناطق تهران را تحت پوشش قرار داده‌است.

معاون خدمات شهري شهرداري تهران با اعلام اينكه به تعداد نيرو‌هاي در حال فعاليت در حوزه خدمات شهري، نيروهاي پشتيبان نيز وجود دارد، اعلام كرد: تعداد 3هزار نيروي خدمات شهري شهرداري تهران در مناطق در قالب پشتيبان هستند تا درصورت نياز وارد عمل شوند. يزداني همچنين از شهروندان به‌ويژه در مناطق شمال شهر تهران درخواست كرد تا درصورت امكان با وسايل نقليه عمومي تردد كرده و كمتر از خودروي شخصي استفاده كنند و در اين صورت نيز، تجهيزات لازم براي تردد در زمان بارش برف به همراه داشته باشند. به گفته معاون خدمات شهري شهرداري تهران شهروندان مي‌توانند طي تماس با 137موارد مربوط به آبگرفتگي و لغزندگي معابر را اعلام كنند‌.

  • افزايش خودروها و كاهش سرعت حركت

رئيس پليس راهور تهران بزرگ با بيان اينكه ترافيك روز گذشته طبق روال هر روزبوده، گفت: با توجه به بارش برف و باران و كاهش سرعت متوسطه تردد، تراكم ترافيك در معابر بزرگراهي به‌وجود آمد. سردار محمدرضا مهماندار افزود: صبح ديروز معابر بزرگراهي پايتخت شامل بزرگراه‌هاي همت، نيايش، حكيم، شيخ فضل‌الله و امام‌علي-مسير جنوب به شمال- درگير ترافيك سنگين بودند. وي با بيان اينكه بارش باران و برف به‌طور معمول كاهش سرعت متوسط حركت خودروها را در پي دارد، اظهاركرد:

از سوي ديگر در ايام برف و باران، استفاده شهروندان از وسايل نقيله شخصي افزايش مي‌يابد. به همين دليل شاهد ترافيك سنگين معابر هستيم. مهماندار با اشاره به پاكسازي به‌موقع معابر و پاشيدن شن و نمك توسط شهرداري تهران تأكيد كرد: اگر در اين ايام شهرونداني كه مطابق معمول از وسايل نقليه عمومي استفاده مي‌كنند به جاي استفاده از خودروي شخصي از چتر استفاده كنند، ترافيك، روال روزهاي گذشته را خواهد داشت.

کد خبر 362001

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha