مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۸ آبان ۱۳۸۶ - ۱۶:۳۲
۰ نفر

با برگزاری مراسم رونمایی از تاکسی‌ خارجی در تهران، 5 هزار دستگاه تاکسی جدید خارجی به‌تدریج وارد ناوگان تاکسیرانی پایتخت می‌شوند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران که در این مراسم حضور یافته بود، با اعلام این خبر اظهار داشت: با وجود نخستین بخش از تاکسی‌های خارجی به خیابان‌های پایتخت شاهد تحقق یکی دیگر از وعده‌های مدیریت شهری به شهروندان در زمینه تجهیز، تقویت و توسعه ناوگان حمل‌ونقل شهری هستیم.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران سیدجعفر تشکری هاشمی افزود: شهروندان تهران شایسته استفاده از بهترین و پیشرفته‌ترین امکانات و خدمات شهری هستند و به این منظور مدیریت شهری درصدد ایجاد ناوگان حمل‌ونقل مجهز و مدرن است.

معاون شهردار تهران در پایان با تأکید بر این‌که به‌موجب مصوبه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، تعداد تاکسی‌های پایتخت افزایش نخواهد یافت، تصریح کرد: کیفی‌سازی تاکسی‌ها و کیفیت‌بخشی به ناوگان تاکسیرانی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

براساس این گزارش در این مراسم که افندی نورواوی وزیر دفتر نخست‌وزیر مالزی و مدیران ارشد اگزیم بانک و شرکت پروتون مالزی و نیز مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تهران هم شرکت داشتند، قرارداد سرمایه‌گذاری 5 هزار دستگاه تاکسی پروتون رسماً منعقد شد.

کد خبر 36159

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز