سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران، گفت: مراحل طرح سلامت انتقال کیفی و کمی هر چه بهتر آب شرب به مناطق جنوبی تهران تا پایان سال تمام می‌شود.

محمد پرورش در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت طرح سلامت اظهار کرد: این طرح که از پروژه‌های رینگ قمر بنی‌هاشم آب تهران است با هزینه‌ای بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان به منظور تعادل‌بخشی کمی و کیفی آب تهران صورت می‌پذیرد.

به گفته وی، در حال حاضر مرحله دوم طرح سلامت در حال اجرایی شدن است و باید گفت که در مرحله اول این طرح آب شرب از تصفیه‌خانه کم در شمال تهران به یافت‌آباد و از سد ماملو به شهرری منتقل شد که این طرح عملا کیفیت آب تهران را از شمال تا جنوب یکسان ساخت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه در سال جاری یک میلیارد و ۵۰ میلیون مترمکعب آب شرب برای شهر تهران تولید و توزیع می‌شود، ادامه داد: نسبت به سال گذشته ۲۰ میلیون مترمکعب تولید و توزیع آب پایتخت افزایش یافته است.

پرورش اظهار کرد: با اجرای طرح سلامت حتی در زمان خشکسالی مشکل جابه‌جایی آب باکیفیت در تهران وجود نخواهد داشت و عليرغم اینکه اجرای این پروژه مشقت زیادی را به همراه داشت اما خوشبختانه توانستیم نتایج خوبی از این طرح را حاصل کنیم.

وی با اشاره به تاثیرات پروژه بزرگ قمر بنی‌هاشم نیز گفت: اجرای کامل این طرح موجب می‌شود تا آبرسانی استان تهران با کیفیت پایدار صورت بگیرد و اکنون نیز تا این مرحله از برنامه شاهد افزایش کیفی منابع آب در پایتخت هستیم.

کد خبر 361324

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha