در فاصله کمتر از ۲ روز تا پایان جشنواره فیلم فجر، خبر آغاز اکران یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های این دوره در آینده نزدیک می‌تواند برای دوستداران کمدی‌های شاد و خنده‌دار جالب توجه باشد.

سینما

به گزارش همشهري، «خوب، بد، جلف» پيمان قاسمخاني كه به‌احتمال فراوان براي كسب سيمرغ بلورين فيلم برگزيده مردمي رقابتي سخت با «ماجراي نيمروز» محمدحسين مهدويان خواهد داشت، از آخرين چهارشنبه بهمن روي پرده سينماهاي سراسر ايران مي‌رود و به‌نظر مي‌رسد نمايش عمومي آن در نوروز96 هم ادامه داشته باشد. به اين ترتيب، قاسمخاني مي‌تواند اميدوار باشد كه نخستين تجربه كارگرداني او از پرفروش‌ترين فيلم‌هاي سال آينده خواهد بود.

خوب، بد، جلف داستاني سينمايي دارد و به نوعي ادامه سريال محبوب و پربيننده «پژمان» است كه سام درخشاني و پژمان جمشيدي نقش‌هاي اصلي آن را ايفا مي‌كنند. حميد فرخ‌نژاد، ويشكا آسايش و ماني حقيقي ديگر بازيگران اين كمدي سرخوش هستند كه در نمايش‌هاي جشنواره بسيار مورد توجه تماشاگران قرار گرفت و در چند نوبت فوق‌العاده هم به نمايش درآمد. جالب اينكه سازندگان خوب، بد، جلف قصد داشتند آن را بدون حضور در جشنواره در دي‌ماه اكران كنند.

«مبارك» به كارگرداني محمدرضا نجفي در گروه سينمايي آزادي و «جشن تولد» به كارگرداني عباس لاجوردي در گروه سينمايي آزاد فيلم‌هايي هستند كه نمايش عمومي آنها بلافاصله پس از پايان جشنواره آغاز مي‌شود. ضمن اينكه «افسونگر» به كارگرداني حسين تبريزي از چهارشنبه 27بهمن در گروه سينمايي ماندانا روي پرده مي‌رود و «ماحي» به كارگرداني داوود خيام هم پس از پايان اكران «شاباش» به نمايش درمي‌آيد. نمايش تمام اين فيلم‌ها پيش از اكران نوروز پايان مي‌يابد.

از آنجا كه نوروز در كنار عيد فطر مهم‌ترين مناسبت‌هاي تقويمي براي اكران فيلم‌ها هستند، بسياري از تهيه‌كنندگان تمام تلاش خود را براي نمايش آثار خود در اين دوموعد به‌كار مي‌گيرند. گفته مي‌شود شايد «سد معبر» محسن قرايي هم در كنار خوب، بد، جلف گزينه اكران نوروز باشد؛ خبري كه آن را محسن كيايي، بازيگر فيلم در نشست پرسش و پاسخ اعلام كرد. هر چند با توجه به مضمون تلخ سد معبر، نمي‌توان آن را گزينه‌اي مناسب براي شادترين روزهاي سال دانست.

کد خبر 361247

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha