همشهری آنلاین: سرمربی استقلال با بیان عزم این تیم برای پیروزی طی ۹۰ دقیقه بازی از هواداران تیم‌اش خواست آنها را تنها نگذارند چرا که بازیکنان جوان این تیم در مقابل السد حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

منصوریان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی استقلال تهران با السد قطر که در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد، گفت: در بهمن ماه سختی هستیم. مهمترین بازی فصل استقلال را پیش رو داریم. این بازی بسیار برای جوان‌های ما سرنوشت ساز است که فردا حرفهای زیادی برای گفتن دارند.

وی افزود: امیدوارم هواداران فردا ما را تنها نگذارند. یکی ازدلایل اصلی مسیر رو به جلوی ما هواداران بوده اند. چشم امید ما به سکوهای ورزشگاه است. حریف ما زیرک و باهوش است. از نظر روحی و فیزیکی اماده بازی هستیم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: بازیکنان السد را می‌شناسیم و ۱۲ بازی آخر آنها را دیده ایم. سعی می‌کنیم در این بازی خانگی به برتری برسیم.

منصوریان یادآور شد: منکر ستاره‌ها و امکانات السد نیستیم ولی ما در خانه بازی می‌کنیم. در استادیومی بازی می‌کنیم که هواداران ما در طول بازی نمی‌نشینند و تیم را مدام تشویق می‌کنند. جوانها ما هنوز شناخته نشده‌اند. اگر قرار است بازیکنان ما شناخته شوند فردا فرصت خوبی است. تنها چیزی که در مورد تیممان می‌دانم این است که عقب نمی‌نشینیم و رو به جلو بازی می‌کنیم.

وی درباره مشکلات ایجاد شده برای جذب جباروف و تیموریان و وضعیت تیم بدون این بازیکنان، تاکید کرد: دیگر زمان آن نیست درباره گذشته صحبت کنم. دو خرید خوب داشتیم و یک بازیکن خوب مثل روزبه چشمی هم می‌توانست برگردد. به هر حال خودمان را قانع می‌کنیم که قسمتمان این بود این مسیر را با بازیکنان جوان برویم. شاید تقدیر این است که جوانها آینده روشنی در پیش داشته باشند.

سرمربی استقلال همچنین به سئوالی که از مهدی رحمتی درباره عملکردش شده بود، پاسخ داد و تاکید کرد: قطع به یقین مهدی رحمتی فردا بهترین بازیکن خواهد بود. بازیکنانی مثل مهدی می‌دانند باید دست در دست بازیکنان جوان بگذارند. فردا یک روز رویایی برای مهدی و سایر بازیکنان خواهد بود.

منصوریان درباره مشکلات خط دفاع استقلال و احتمال به پنالتی کشیده شدن بازی، گفت: آنالیز کاملی از السد داشته‌ایم. به تیم السد احترام می‌گذارم. کمتر دیده‌ام که بازیکنی از تیم السد کارت زرد بگیرد. فردا بازیکنان جوان ما از دقیقه یک عقب نشینی نمی‌کنند با اینکه می‌دانیم به جز ژاوی، بازیکنانی مثل هیدوس، حمدون و ابراهیم هم در السد هستند که خط حمله قدرتمندی دارند.

وی ادامه داد: ما در لیگی بازی می‌کنیم که مسابقات فیزیکی است و به سختی می‌توان گل زد. تمام نکات ریز را به خط دفاع خود گفته‌ایم. تمرکزی روی وقت اضافه و پنالتی نداریم و می‌خواهیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم.

منصوریان در خصوص بازیکنان السد از جمله ژاوی هم گفت: ژاوی بازیکن بزرگی است که در بارسلونا هم بازی کرده است. ما برنامه ویژه‌ای برای مهار کل بازیکنان السد داریم نه ژاوی. در مهار کلی این تیم، ژاوی را هم کنترل می‌کنیم. فردا یک آزمایش بزرگ برای بازیکنان جوان ما خواهد بود.

کد خبر 361213

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha