همشهری آنلاین: آینتراخت فرانکفورت در آخرین دیدار هفته ۱۹ بوندس‌لیگا دارمشتات را ۲ بر صفر شکست داد و خود را به رده سوم جدول رساند. آگسبورگ، دورتموند، مونشن‌گلادباخ، هرتا برلین، کلن، هوفن‌هایم و هامبورگ نیز تیم‌های موفق این هفته بودند.

Frankfurt
  • هامبورگ یک - بایر لورکوزن صفر

پیکارهای هفته ۱۹ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۳ فوریه/ ۱۵ بهمن) با دیدار هامبورگ مقابل بایر لورکوزن آغاز شد. هامبورگی‌ها با نتیجه یک بر صفر مهمان خود را شکست دادند و با توجه به جای خود در رده‌های پایین جدول، سه امتیاز حیاتی به دست آوردند. گل طلایی هامبورگ در این دیدار را پاپادوپولوس، مدافع یونانی این تیم به ثمر رساند.

  • بوروسیا دورتموند یک - آر. بی. لایپزیگ صفر

حساس‌ترین پیکار هفته ۱۹ میان تیم‌های بوروسیا دورتموند و لایپزیگ برگزار شد. دورتموند در حضور بیش از ۸۱ هزار تماشاگر با نتیجه یک بر صفر مهمان قدرتمند خود را شکست داد و توانست خود را به رده‌ چهارم جدول برساند. لایپزیگ علی‌رغم این ناکامی همچنان تعقیب‌کننده شماره یک بایرن مونیخ محسوب می‌شود. گل پیروزی دورتموند در این دیدار را اوبامیانگ در دقیقه ۳۵ به ثمر رساند.

  • بایرن مونیخ یک - شالکه یک

تیم بایرن مونیخ که یکه‌تاز بوندس‌لیگا است، در هفته ۱۹ بوندس‌لیگا بعدازظهر شنبه در خانه خود در حضور ۷۵ هزار تماشاگر به مصاف شالکه رفت. شالکه که در فصل جاری هفته‌های پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته، در دوئل با میزبان قدرتمند خود چهره‌ جنگنده‌ای از خود به نمایش گذاشت.

بایرن مونیخ با برخورداری از امتیاز میزبانی پیکار مقابل شالکه را پر جنب و جوش آغاز کرد و در دقیقه ۹ توسط روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی خود یک بر صفر جلو افتاد.

شادی سرخ‌پوش‌های بایرن مونیخ اما دقایقی بیش طول نکشید، چرا که نالدو، مدافع برزیلی شالکه در دقیقه ۱۳ برای زدن ضربه‌ای آزاد پشت توپ قرار گرفت و با شوتی زمینی از فاصله ۲۰ متری گل تساوی را به ثمر رساند. دیگر تلاش‌های دو تیم در طول بازی برای باز کردن دروازه حریف بی‌نتیجه ماند و این مصاف پس از ۹۰ دقیقه تلاش با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

  • بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۳ - فرایبورگ صفر

تیم بوروسیا مونشن‌گلادباخ که با سرمربی جدید خود، دیتر هکینگ جانی تازه گرفته است، در هفته ۱۹ موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر از سد مهمان جنوبی خود، فرایبورگ بگذرد و سه امتیاز مهم به دست آورد. گلادباخی‌ها علی‌رغم فرصت‌های متعدد، زمانی طولانی نیاز داشتند تا به گل دست یابند. لارس استیندل در دقیقه ۷۳ نخستین گل تیمش را به ثمر رساند و طلسم دروازه فرایبورگ را شکست.

  • اف ث کلن یک - ولفسبورگ صفر

اف ث کلن نیز از تیم‌های موفق هفته ۱۹ بوندس‌لیگا بود. نیمه نخست دیدار این تیم مقابل ولفسبورگ چندان پرهیجان نبود. بازیکنان کلن اما در نیمه دوم تحرک بیشتری از خود نشان داده و در دقیقه ۸۱ توسط مهاجم خود، مودسته توانستند یک بر صفر از سد گرگ‌های ولفسبورگ بگذرند و جای خود در رده‌های بالای جدول را تثبیت کنند.

  • هرتا برلین یک - اینگولشتات صفر

بحران تیم اینگولشتات همچنان ادامه دارد. این تیم که در هفته نوزدهم مهمان پایتخت‌نشین‌های هرتا برلین بود، یک بر صفر شکست خورد و دست خالی به خانه بازگشت. تیم هرتا در مقابل توانست با کسب سه امتیاز جای خود در رده‌های بالای جدول را استحکام بخشد.

هرتا- اینگولشتات

  • هوفن‌هایم ۴ - ماینتس صفر

آبی‌پوش‌های هوفن‌هایم که در فصل جاری بوندس‌لیگا خوش درخشیده‌اند، در هفته ۱۹ با نتیجه ۴ بر صفر از سد مهمان خود، ماینتس گذشتند و جای خود در رده‌ سوم جدول را محکم کردند. ماینتس در پی این ناکامی به رده ۱۲ جدول تنزل کرد.

  • آگسبورگ ۳ - وردر برمن ۲

در نخستین دیدار باقیمانده‌ هفته ۱۹، تیم‌های آگسبورگ و وردر برمن روز يكشنبه رویاروی هم قرار گرفتند. آگسبورگ تا دقیقه ۷۹ بازی ۲ بر یک از مهمان خود عقب بود، اما در نهایت ورق را برگرداند و با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد. سومین گل آگسبورگ که پیروزی را برای این تیم به همراه داشت، در واپسین لحظات بازی توسط رائول بوبادیا، مهاجم اين تيم به ثمر رسید. آگسبورگ و برمن به ترتیب در رده‌های ۱۰ و ۱۵ جدول جای دارند.

  • آینتراخت فرانکفورت ۲ - دارمشتات صفر

در آخرین دیدار هفته ۱۹ بوندس‌لیگا که عصر یکشنبه برگزار شد، آینتراخت فرانکفورت در خانه خود توانست دارمشتات را ۲ بر صفر مغلوب کند و با کسب سه امتیاز مهم خود را به رده‌ سوم جدول برساند. این در حالی است که دارمشتات با تنها ۹ امتیاز از ۱۹ بازی در قعر جدول به سر می‌برد. گل‌های فرانکفورت در مصاف مقابل دارمشتات را هاسبه (در دقیقه ۷۴) از نقطه پنالتی و ربیچ در دقیقه ۸۳ به ثمر رساندند.

 

کد خبر 361191

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha