پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۳۸۶ - ۱۳:۰۱
۰ نفر

دبیرکل حزب الله لبنان در پیامی خطاب به رزمندگان مقاومت تاکید کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی امروز بیش از گذشته از ایمان و عزم راسخ برخوردارند و به پیروزی موعود یقین دارند

به گزارش واحد مرکزی خبر، سید حسن نصرالله با اشاره به رزمایش بزرگ مقاومت گفت: این رزمایش پیام آشکاری به دشمن در تاکید بر آمادگی کامل مقاومت برای دفاع از سرزمین و ملت لبنان بود.

در همین حال منابع امنیتی لبنان، اوضاع در دو طرف مرز جنوب لبنان با شمال فلسطین اشغالی را حساس توصیف کردند.

بنابر اعلام این منابع ، با وجود آرامش ظاهری کنونی ، ارتش رژیم صهیونیستی همچنان به جابجایی ها و عملیات مهندسی رزمی بر اساس حتمی بودن سناریوی جنگ ادامه می دهد و در این سوی مرز نیز نیروهای حزب الله در حال آمادگی فزاینده اند.

 

خبر دیگر اینکه مقامات رژیم صهیونیستی از افزایش توان نظامی حزب الله لبنان نگران هستند.

مسئولان رژیم صهیونیستی در گفتگوهای راهبردی خود با آمریکا درباره این موضوع و تحرکات حزب الله در شمال و جنوب رود لیطانی گفتگو خواهند کرد.

اسرائیل در این گفتگو اطلاعات جاسوسی را از تحرکات حزب الله و پایگاههای این حزب در جنوب لبنان دراختیار آمریکا قرار خواهد داد.

سرتیپ یوسی بیتز رئیس بخش مطالعات اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در گزارش خود به کمیته امور خارجی و امنیت اسرائیل تاکید کرد: حزب الله توانسته است فعالیتهای خود را با وجود نیروهای یونیفل پیگیری کند و توان خود را افزایش دهد.

به گفته وی بر اساس ارزیابی کارشناسان رزمایش هفته گذشته حزب الله پیامی برای این رژیم بوده است که این حزب ضعیف نشده است.

این مقام اسرائیلی افزود: حزب الله به انتقال سلاح از سوریه ادامه می دهد و نیروهای این حزب در حال آماده باش هستند و اعضای این حزب در همه جای لبنان از جمله در جنوب حضور دارند و زیرساختهای نظامی خود را تقویت می کنند.

کد خبر 36101

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز