مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۰
۰ نفر

۲۲۲ روز پس از آغاز به‌کار سامانه سیمفا، دیروز این سامانه رونمایی شد. طبق اعلام رسمی پلیس راهور کشور، ۸خرداد امسال این سامانه میان پلیس و دولت به اشتراک گذاشته شد و همین اشتراک‌گذاری در بهار هم با ۴۹۵روز تأخیر انجام شده بود.

ديروز خبر رسيد كه مراسم رونمايي از سيمفا (سامانه يكپارچه معاينه فني ايران) در سالن همايش پيامبر اكرم(ص) وزارت كشور و با حضور اسحاق جهانگيري، معاون اول رئيس‌جمهور‌ برگزار شده است. عبدالرضا رحماني فضلي، وزير كشور برخط كردن مراكز معاينه فني خودرو را از وظايف وزارت كشور دانست و گفت:

تا خرداد سال‌جاري ٤٤٤مركز معاينه فني در سراسر كشور به سامانه سيمفا متصل شده بودند. رحماني فضلي افزود: پيرو مصوبه سال ٩٣ دولت درخصوص آسيب شناسي حوزه حمل ونقل و ترافيك و آلودگي هوا يكي از وظايف وزارت كشور برخط كردن مراكز معاينه فني بود. وزير كشور اظهار داشت:

ظرف مدت يك سال از بهمن ٩٤ تا خرداد ۹۵ با همكاري همه دستگاه‌هاي مرتبط مراكز به اين سامانه متصل شدند. تاكنون، اين سامانه كار آزمايشي خود را انجام داده و اكنون به روز شده است. رحماني فضلي با اشاره به اينكه نوسازي ٢هزار واگن قطار شهري از طريق فاينانس مصوب شده است، افزود: اين اقدام با مشاركت توليد‌كنندگان داخلي و استفاده از حداقل ٥٠ درصد توليد داخل انجام خواهد شد.

کد خبر 360987

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha