چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵
۰ نفر

نهمشهری‌آنلاین: شست خبری شان اسپایسر، سخنگوی کاخ سفید با خبرنگاران، با جر و بحث شدیدی همراه بود .

شان اسپایسر، سخنگوي كاخ سفيد که برای خبرنگاران در سالن کنفرانس کاخ سفید صحبت می‌کرد گفت: من با تمام احترامی که براي شما خبرنگاران قائل هستم باید بگویم که شما سبب بخشی از سردرگمی (موجود در جهان درباره فرمان مهاجرتی ترامپ ) بوده‌اید، شما باعث شدید که این مسئله پیش آید.

یکی از خبرنگاران وقتی به این گفته‌ها اعتراض کرد ، شان اسپایسر گفت:صبر کن! صبر کن! این چگونه می‌تواند یک خبررسانی درست باشد؟وزیر امنیت داخلی(درباره قانون جدید مهاجرتی ) ایستاد و حرفش را زد آیا شما او را یک دروغگو می‌نامید؟

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، یکی از خبرنگاران می‌خواست حرف بزند که شان اسپایسر گفت:صبر کن ! به سوال من پاسخ بده! به سوال پاسخ بده!

شان اسپایسر افزود:پاسخ این است که ما یک روال را طی کردیم. شما به من می‌گوئید که آن چرند است؟ من باور ندارم که گزارش نیویورک تایمز درست باشد. چیزی که من می‌گویم این است که وزیر(امنیت داخلی) بارها و بارها در جریان گزارش ها قرار گرفت و مقام‌هاي ارشد وزارت خانه‌اش نیز در جریان گزارش ها قرار گرفتند. آنها نه تنها در جریان گزارش ها قرار گرفتند بلکه بخشی از روند تهیه پیش‌نویس (این فرمان رئیس‌جمهور )بودند.

کد خبر 360689

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha