سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: عضو شورای شهر تهران گفت: لازم است سختی شغل آتش‌نشانان در مجلس شورای اسلامی تصویب شود چراکه این یک انتظار به حق است که مدت‌ها بلاتکلیف رها شده و متاسفانه ایجاد ناامنی شغلی می‌کند.

به گزارش مهر، مرتضی طلایی در جلسه سیصد و بیست وپنجم شورای شهر تهران پس از شنيدن گزارش شورایاران منطقه 20 با بیان اینکه باید از مردم شهیدپرور تهران به دلیل حضور گسترده‌شان در مراسم تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان تشکر کنیم، گفت: ما از شورایاران درخواست کردیم که در فصل بودجه‌ریزی سال آینده در شورا حضور داشته باشند تا بتوانیم نظرات آنان را برای حل مشکلات بودجه در نظر بگیریم.

وی با اشاره به سختی کار آتش‌نشانان گفت: لازم است سختی شغل آتش‌نشانان در مجلس شورای اسلامی تصویب شود چراکه این یک انتظار به حق است که مدت‌ها بلاتکلیف رها شده و متاسفانه ایجاد ناامنی شغلی می‌کند.

نایب رییس شورای شهر تهران که به دلیل غیبت مهدی چمران در ابتدای جلسه، ریاست شورا را برعهده داشت، با گلایه از اقدام دولت و بنیاد شهید درخصوص شهید ننامیدن آتش‌نشانان شهید گفت: طی گزارشی که شهردار تهران به مقام معظم رهبری داده بود فرمودند که شهدای آتش‌نشان جزو شهدا هستند، اما حالا مباحثی درخصوص تفکیک شهدا به شهید خدمت و ایثارگر مطرح است که نباید این تفکیک صورت گیرد چراکه موجب دلخوری این قشر زحمتکش می‌شود.

 

کد خبر 360568

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha