شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
۰ نفر

ارکستر سمفونیک سیدنی با همراهی شهرام ناظری قطعاتی از آلبوم موسیقی «آتش در نیستان» را بهار سال آینده در هفته دوستی ایران و استرالیا اجرا می‌کند.

ناظری

به گزارش همشهري، هفته دوستي ايران و استراليا 7تا 10 ارديبهشت در ملبورن و 14تا 17 ارديبهشت در سيدني در 4بخش اقتصادي، ورزشي، گردشگري و هنري برگزار مي‌شود كه بخش هنري آن به اجراي برنامه‌هايي در حوزه‌هاي سينما، موسيقي و هنرهاي تجسمي اختصاص دارد.

بزرگداشت عباس كيارستمي با نمايش برخي آثار اين فيلمساز فقيد سينماي ايران مهم‌ترين برنامه بخش سينمايي است و در بخش تجسمي چند اثر از استاد محمود فرشچيان به نمايش درمي‌آيد. قرار است فيلم‌هاي برگزيده سي‌و‌پنجمين جشنواره فيلم فجر هم در 2شهر ملبورن و سيدني براي علاقه‌مندان روي پرده برود. بخش موسيقي شامل اجراهاي سنتي و پاپ در هفته موسيقي است كه استادان ناظري و حسين عليزاده قطعاتي از موسيقي ايراني را در استراليا اجرا مي‌كنند.

اجراي گروه موسيقي ليان به سرپرستي محسن شريفيان و اجراي ويژه اركستر سمفونيك سيدني از آلبوم آتش در نيستان با صداي ناظري ديگر بخش ويژه موسيقي است. نشست خبري هفته دوستي ايران و استراليا صبح روز گذشته با حضور سعيد محمدزاده اكبري مديرمسئول هفته دوستي، مسيح ميرحسيني مدير بخش سينما و هنرهاي تجسمي، رقيه حاتمي پورفرشي رئيس انجمن دوستي ايران و استراليا و گلنار وكيل‌گيلاني رئيس فدراسيون چوگان ايران در موزه فرش رسام عرب‌زاده برگزار شد.

کد خبر 360226

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha