همشهری آنلاین: یک سامانه بارشی جدید با ورود به شمال غربی کشور روز پنجشنبه هفتم بهمن ماه در استان‌های غرب، جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی و مرکزی زاگرس و دامنه‌های جنوبی البرز پیامد بارش برف و باران و وزش باد را به دنبال خواهد داشت.

برف

به گزارش ایرنا، به نقل از سازمان هواشناسي، انتظار می‌رود از بعداز ظهر روز پنجشنبه شدت بارش‌ها در مناطق یاد شده بطور قابل ملاحظه افزایش پیدا کند و پدیده رعد و برق و تگرگ در استان‌های واقع در زاگرس جنوبی و مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

همچنین اواخر وقت پنجشنبه با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر در استان‌های ساحلی دریای خزر افزایش ابر، بارش باران و وزش باد و کاهش دما آغاز می‌شود و این پدیده روز جمعه علاوه برمناطق یاد شده، گستره بارش‌ها به شمال شرق نیز کشیده خواهد شد.

بر اساس تحلیل داده‌های هواشناسی، شدت بارش‌ها روزهای پنجشنبه و جمعه در استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان و چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شده، ضمن اینکه روز جمعه مقدار بارش در استان‌های مازندران و گیلان بسیار قابل توجه خواهد شد.

سازمان هواشناسی کشور پیش‌بینی کرد، روز پنجشنبه در شمال شرق و روز جمعه در جنوب شرق کشور وزش باد شدید را مشاهده خواهیم کرد.

کد خبر 359959

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha