همشهری آنلاین: ناصر ایمانی با بیان اینکه طی ۵ سال گذشته ۷۰۰ خودرو به آتش‌نشانی تهران اعطا شده، گفت: این سازمان در زمینه نیروی انسانی و تجهیزات مشکلی ندارد.

ناصر ایمانی

به گزارش ايرنا، معاون برنامه‌ریزی و امور شورای شهرداری تهران در جلسه علني شوراي شهر تهران، با بیان اینکه در حادثه ساختمان پلاسکو نیازی به استفاده از بالگرد نبود، گفت: بالابرها به اندازه کافی ارتفاع داشتند و دسترسی به محل حادثه را میسر کردند.

ناصر امانی ر در سیصد و بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران افزود: هر هلیکوپتر فقط ظرفیت 2 هزار لیتر آب را دارد اما بالابرها به آب شهری متصل هستند.

وی گفت: هشت بالابر با ارتفاع 55 و 35 متر به محل حادثه ساختمان پلاسکو اعزام کردیم که فقط از چهار بالابر استفاده شد.

امانی با اشاره به اختصاص بودجه به سازمان آتش نشانی اظهار کرد: از سال 86 تا 94 شهرداری یکهزار و 719 میلیارد تومان بودجه به آتش نشانی داده و در سال 94 نیز 413 میلیارد تومان را پرداخت کردیم.

معاون برنامه ریزی و امور شورای شهرداری تهران گفت: در پنج سال گذشته از سوی شهرداری تهران، 700 دستگاه خودرو به آتش نشانی تهران اعطا شد.

امانی با اشاره به اینکه آتش نشانی تهران در حادثه پلاسکو، کارنامه موفقی داشت، افزود:سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از کارآمدترین سازمان‌های منطقه است و مشکلی در زمینه نیروی انسانی و تجهیزات نداریم.

وی با بیان اینکه نامه اخطار ایمنی به مالکان پلاسکو موجود است، اظهار کرد: طبق قانون اگر مالک نسبت به ایمن سازی بی‌تفاوت باشد، مستاجر می‌تواند اقدام کند.

معاون برنامه ریزی و امور شورای شهرداری تهران گفت: اگر روزی بخواهند مسببین حادثه پلاسکو را محاکمه کنند، شهرداری به اندازه کافی مدارک و مستندات دارد.

کد خبر 359830

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha