همشهری آنلاین: مسعود اسکویی گزارشگر و گوینده پیشکسوت از برنامه جدید خود در رادیو ورزش سخن گفت.

رادیو

به گزارش مهر؛ مسعود اسکویی  از برنامه جدید خود با نام «با اسکویی» گفت که شب گذشته دوم بهمن اولین قسمت  آن روی آنتن رفت و بیان کرد: «با اسکویی» برنامه جدید من در رادیو ورزش است که در آن هر بار سراغ فردی می روم و با او گفتگو می کنم.

وی ادامه داد: در این برنامه پنج دقیقه‌ای که به صورت تولیدی ساخته می شود و ساعت ۹:۵۵ دقیقه روی آنتن می رود، من تلفن را برداشته و با یک مسئول، مدیر ورزشی، چهره پیشکسوت و... در پنج دقیقه تماس تلفنی حرف می زنم.

این گزارشگر و گوینده پیشکسوت که سال هاست در حوزه ورزش فعالیت دارد درباره ویژگی‌های این حرفه بیان کرد: امروز یک گوینده با سختی هایی مواجه است که شاید پیش از این ما با آنها مواجه نبودیم. البته ما هم در گذشته سختی هایی داشتیم به طور مثال آن زمان خیلی از امکانات نبود یا دسترسی به تکنولوژی ها به راحتی امروز بود. 

اسکویی اضافه کرد: در گذشته باید برای تماشای مسابقه محمد علی بوکسور معروف جهان ماهواره می خریدیم ولی امروز می توان به راحتی به مسابقه های جهانی دسترسی پیدا کرد.

وی درباره سختی کار گویندگان جوان امروزی اظهار کرد: اما سختی هایی که گویندگان جوان با آنها رو به رو هستند این است که همین دسترسی به تکنولوژی ها و ابزار می طلبد که آنها از دقت و اطلاعات بیشتری برخوردار باشند چراکه کوچکترین خطایی به راحتی دیده می شود و یا کمترین اطلاعاتی باعث اشتباه می شود و حتی یک کودک چند ساله می تواند با یک جستجوی ساده و فشار یک دکمه اطلاعات لازم را پیدا کند.

این گزارشگر پیشکسوت در پایان با اشاره به برنامه های ورزشی تلویزیون عنوان کرد: خوشبختانه در رادیو و تلویزیون این پویایی و دقت برای اطلاعات وجود دارد و گویندگان و گزارشگران جوان به دنبال دانش های تازه تر هستند.

کد خبر 359559

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha