چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: برنامه «اینجا شب نیست» در ایام دهه فجر با عنوان «شناسه» روی آنتن رادیو جوان می‌رود و رویکردهای آن نسبت به موضوعات تغییر می‌کند.

رادیو

به گزارش مهر، رادیو جوان برای ایام دهه فجر برنامه‌های مختلفی را در نظر گرفته است که از میان آنها می‌توان به برنامه «ملاقات» که از ۱۲ بهمن هر روز روی آنتن این شبکه رادیویی می‌رود، اشاره کرد.

«ملاقات» در ایام دهه فجر شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ روی آنتن می‌رود و تا ۲۴ بهمن ادامه دارد. رویکرد این برنامه دعوت و مصاحبه با کسانی است که در پیروزی انقلاب نقش آفرین بوده‌اند. همچنین با خانواده‌های شهدای انقلاب گفتگو می‌شود و آنها از خاطرات روزهای انقلاب می‌گویند.

«در مسیر آزادی»

برنامه «در مسیر آزادی» ویژه برنامه زنده این شبکه است که روز ۲۲ بهمن به پخش گزارش و گفتگوهایی با مردم می پردازد. این برنامه روز ۲۲ بهمن ۹ صبح الی ۱۲ روی آنتن می‌رود و بیشتر گزارش‌هایی از راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای ایران و همچنین گفتگو با مسئولان را پخش می‌کند.

«ماضی استمراری»

برنامه «ماضی استمراری» در ایام دهه فجر از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت ۲۰:۴۵ به مدت ۱۵ دقیقه روی آنتن می‌رود که روایتی تاریخی از پیروزی انقلاب دارد.

تغییر «اینجا شب نیست» به «شناسه»

برنامه سحرگاهی «اینجا شب نیست» که هر شب روی آنتن می‌رود در این ایام به «شناسه» تغییر نام و ساعت ۱۲ تا یک و نیم بامداد پخش خود ادامه می‌دهد. «شناسه» یک مجله هنری و اجتماعی است که در ایام دهه فجر به خاطرات انقلاب می‌پردازد و با چهره‌های سیاسی درباره مرحوم آیت الله هاشمی گفتگو می‌کند. این برنامه همچنین در بخش‌های هنری به موسیقی، تئاتر و جشنواره فیلم فجر می‌پردازد.

«کاوشگر»

برنامه «کاوشگر» نیز که شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۰ صبح روی آنتن رادیو جوان می‌رود در این ایام به پخش خود ادامه داده و محور آن به بررسی پیشرفت‌ها و دستاوردهای علمی و فناوری کشور پس از پیروزی انقلاب تغییر می یابد. گوینده این برنامه سیاوش عقدایی است.

کد خبر 358456

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha