همشهری آنلاین: رییس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش تهران گفت: در محدوده ساختمان پلاسکو مدرسه‌ای وجود ندارد تنها یک دبیرستان با کمی فاصله از پلاسکو وجود دارد که خوشبختانه به علت بعد مسافت آسیبی ندیده است.

به گزارش فارس، مسعود ثقفی، رییس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش تهران گفت: در محدوده ساختمان پلاسکو مدرسه‌ای وجود ندارد و تنها یک دبیرستان با کمی فاصله از پلاسکو وجود دارد که خوشبختانه به علت بعد مسافت آسیبی ندیده است.

ثقفی ادامه داد: اگر محدودیتی در تردد ایجاد شود این احتمال وجود دارد که ما خودمان درباره تعطیلی مدرسه با هماهنگی منطقه و مدیریت مدرسه تصمیم‌گیری کنیم اما فعلا در خصوص تعطیلی مدارس اطراف ساختمان پلاسکو تصمیمی گرفته نشده است.

  • احتمال تعطیلی دو مدرسه دخترانه در مجاورت ساختمان پلاسکو

به گزارش تسنيم، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۲ تهران نيز گفت: احتمال تعطیلی دو مدرسه دخترانه که در محدوده ساختمان پلاسکو قرار دارند برای شنبه ۲ بهمن وجود دارد و نظر نهایی درباره این مسئله تا عصر جمعه اعلام می‌شود.

حمید شاه‌منصوری مدیر آموزش و پرورش منطقه 12 شهر تهران در خصوص احتمال تعطیلی مدارس منطقه 12 که در محدوده ساختمان پلاسکو قرار دارند، اظهار داشت: بنده هم اکنون در محدوده ساختمان پلاسکو حضور دارم و در حال بازدید از مدارس هستم.

وی افزود: در اطراف ساختمان پلاسکو دبیرستان دخترانه امامیه واقع شده است که با توجه به محدودیت‌های اعمال شده حتی به عابران پیاده نیز اجازه تردد نمی‌دهند، بنابراین در چنین وضعیتی امکان تعطیلی این دبیرستان وجود دارد که پس از صحبت نهایی با مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و تأیید وی به احتمال 90 درصد این دبیرستان را در روز شنبه 2 بهمن ماه تعطیل خواهیم کرد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 12 شهر تهران گفت: دبستان دخترانه دیگری نیز در محدوده ساختمان پلاسکو وجود دارد که به دلیل دود زیاد موجود در منطقه و عدم امکان تردد سرویس‌های مدارس امکان تعطیلی این مدرسه نیز در شنبه 2 بهمن وجود دارد.

شاه منصوری ادامه داد: با توجه به آخرین تصمیمات پلیس راهور و امنیت منطقه تا بعدازظهر امروز وضعیت تعطیلی این دو مدرسه را برای شنبه اعلام خواهیم کرد.

کد خبر 359266

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha