همشهری آنلاین: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی حکمی امیر سرتیپ دوم محمد فهمیده قاسم‌‌زاده را به عنوان جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب کرد.

محمد فهمیده قاسم‌‌زاده

به گزارش ستاد کل نیروهای مسلح، این انتصاب از سوی سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و بنابر پیشنهاد سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، انجام شده است.

در حکم انتصاب جانشین جدید رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از سوی سرلشکر باقری آمده است، با استعانت از خداوند سبحان و به استناد اختیارات تفویضی مقام معظم فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) و با پیشنهاد رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، جنابعالی که از تجربه و دانش کافی که در نیروهای مسلح و دفاع مقدس برخوردارید را به عنوان جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب می‌نمایم.

در ادامه این حکم انتصاب آمده است، انتظار می ‌رود برابر اساسنامه، سند راهبردی و تدابیر رییس بنیاد و با همکاری فرماندهان نیروهای مسلح و مسئولین کشوری نسبت به اجرای برنامه‌های مصوب آن بنیاد اقدام کنید.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این حکم انتصاب آورده است، امیدوارم با توکل و استمداد از خداوند سبحان و پیروی از صراط نورانی حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) و فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و شهیدان والامقام در انجام ماموریت‌های محوله موفق و موید باشید.

کد خبر 359197

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha