دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس از اعزام کارشناسان این حوزه به کنسرت‌ها در سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر و انتخاب برترین لباس‌ گروهای موسیقی خبر داد.

موسیقی

به گزارش ايسنا؛ حمید قبادی درباره انتخاب بهترین لباس‌ها در جشنواره موسیقی فجر توضیح داد: هنرمندان و فعالان هنری به عنوان گروه‌های مرجع و موثر در جامعه مورد توجه هستند؛ ضمن این که گروهای هنری یکی از شاخص‌ها و فعالیت‌هایشان انتخاب لباس موثر است.

او افزود: جشنواره موسیقی فجر از پیشنهاد کارگروه ساماندهی مد و لباس برای انتخاب  لباس برتر گروه‌های موسیقی استقبال کرد تا با هدف توجه خاص به لباس هنرمندان به ویژه در اجراهای بخش موسیقی ایرانی، برترین‌ها شناسایی و به عنوان برگزیده معرفی شوند.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس با بیان این که حوزه لباس ایرانی در بخش موسیقی سنتی و نواحی مد نظر ماست، گفت: کارگروه با اعزام کارشناسانی به اجراهای سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر درصدد است از بین گروه‌های موسیقی بهترین آنها را که واجد ویژگی‌ها و شاخص‌های مد نظر ما در حوزه لباس هستند را انتخاب و معرفی کند.

قبادی درباره ویژگی‌های مد نظر کارگروه مد و لباس توضیح داد: استفاده از طرح‌ها و پارچه ایرانی، تلفیق رنگ و طرح مناسب به ویژه استفاده کاربردی و راحتی لباس از شاخص‌های انتخاب ما هستند که مورد توجه کارشناسان این حوزه قرار می‌گیرد. عکس لباس‌ گروه‌ها تا روز آخر جمع‌آوری می‌شود و پیشنهاد ما در این زمینه تا قبل از اختتامیه به ستاد جشنواره اعلام خواهد شد. گروه برتر از سوی کارگروه تقدیر خواهد شد.

کد خبر 358924

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha