همشهری آنلاین: رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: بیشتر توجهات درعرصه دفاع مقدس صرف مسائل احساسی شده است، درحالی‌که مسائل عقلانی در رأس تصمیمات دفاع مقدسی قرار داشت.

بهمن کارگر

به گزارش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، سردارسرتیپ بسیجی بهمن کارگر در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس اظهارکرد: «راهیان نور» جریان فرهنگی عظیمی است، که باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق بهره‌های لازم را از آن برد.

وی با بیان اینکه نباید ارتباط با زائران راهیان نور قطع شود، افزود: ارتباط ما با زائران راهیان نور نباید فصلی باشد؛ بلکه باید تداوم یابد و از خاطرات و اندوخته‌های معنوی سفر این افراد بهره‌برداری شود.

سردار کارگربا بیان اینکه خداوند درقرآن به متقیان بشارت و وعده نصرت داده است، تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا رفتار و سکناتمان در پرتو تقوای الهی و تاسی از سیره اهل بیت (س) باشد و اگر اینگونه شدیم قطعا خداوند راه‌های خود را برای ما نمایان کرده، مدد الهی به کمک‌مان می‌آید و ما را از آسیب‌ها مصون داشته و از جایی که گمان نمی‌کنیم، بی حساب روزی‌مان می‌دهد.

رئیس بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه با بیان اینکه درطول سال تعداد زیادی سرباز درسطح نیروهای مسلح مشغول خدمت هستند، بیان کرد: اگر بر روی این افراد سرمایه‌گذاری تربیتی و آموزشی شود، نتیجه مطلوب آن را در سطح جامعه خواهیم دید؛ چراکه این افراد هر کدام سرپرستی یک خانواده را به عهده می‌گیرند.

کد خبر 358543

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha