همشهری آنلاین: در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر علی ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی پیام تسلیتی صادر کرد.

Hashemi Rafsanjani

به گزارش ایسنا، ‌ متن پیام دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بدین شرح زیر است.

انالله و انا الیه راجعون

ارتحال ناگهانی و جانکاه یار دیرین امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، مبارز کم‌نظیر دوران مبارزات انقلاب اسلامی، فرمانده دوران دفاع مقدس، سیاستمدار توانمند و بادرایت دوران جمهوری اسلامی و دوست و یاور همیشگی کارگران و محرومان که عمر خود را وقف تحقق انقلاب و پیشرفت جمهوری اسلامی نمود باعث تاسف و تالم عمیق همه دلسوزان و وفاداران به انقلاب و ایران‌ زمین گردید.

درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی که یاد و نامش یادمانه همه دوستداران انقلاب و نظام است خسرانی عظیم است. او خود سخت‌کوش بود و برای ایران اسلامی نیز آرزوی آبادانی، رفاه و اقتدار و پیشرفت داشت. آیت الله هاشمی رفسنجانی که دارای اندیشه‌ای بزرگ بود، بزرگی و اقتدار را برای ملت ایران از مسیر دینداری عقلانی، سیاست‌ورزی میانه‌رو و مشارکت اجتماعی همه ایرانیان در سازندگی این سرزمین طلب می‌کرد. خوب بیاد دارم که اولین تشکل‌های کارگری در ابتدای انقلاب اسلامی با حمایت‌های ویژه ایشان و شهید بهشتی شکل گرفت.

اینجانب درگذشت این همراه همیشگی انقلاب، امام و رهبری را به محضر مقام معظم رهبری، تمامی مردم ایران و بیت معظم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم حضور آحاد مردم در مراسم تشییع آیت الله رفسنجانی جلوه‌ای ماندگار از ارج نهادن به خدمتگزاران و آرزومندان عزت و سربلندی ایران را در تاریخ ثبت کند.

علی ربیعی

وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی

کد خبر 358233

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha