همشهری آنلاین: فرمانده مرکز آموزش تکاوران و تفنگداران دریایی قمر بنی هاشم(ع) نیروی دریایی ارتش گفت: سرباز، نماد شجاعت، شهامت ، مظهر بصیرت و مدافع ولایت در کشور است.

سرباز

به گزارش نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار دوم علی رضا بیاتی در جشنواره جوان سرباز با عنوان سرباز؛ مظهر بصیرت، مدافع ولایت و نماد مقاومت به تشریح نقش سربازان در ایجاد امنیت ملی در کشور پرداخت .

وی گفت: یکی از مؤلفه های تامین کننده امنیت ملی در هر کشوری قدرت نظامی است، قدرت نظامی بر پایه عوامل مختلفی از جمله نیروی انسانی با ایمان و متعهد، تجهیزات و آموزش استوار است.

فرمانده مرکز آموزش تکاوران و تفنگداران دریایی قمر بنی هاشم(ع) نیروی دریایی ارتش ادامه داد: در ساختار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، بخش عمده نیروی انسانی را سربازان وظیفه تشکیل می دهند که میزان آمادگی و مهارت آنان بر قدرت نظامی و در نهایت بر امنیت ملی کشور بسیار اثر گذار است، پس دوران سربازی یکی از با ارزش ترین، حساس ترین و مفیدترین دوره زندگی یک فرد و جوان محسوب می‌شود.

امیر دریادار دوم بیاتی با اشاره به جایگاه ممتاز سرباز در نظام جمهوری اسلامی به تبیین مفهوم این واژه مقدس پرداخت و افزود: واژه سربازی از جمله واژگانی است که از مفهوم عمیق و با ارزشی برخوردار است به همین خاطر، سربازان از منزلت و جایگاه خاصی در جوامع برخوردارند.

کد خبر 357983

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha