همشهری آنلاین: همایش سالیانه سی ای‌اس(CES) احتمالا بزرگ‌ترین همایش دنیا تکنولوژی است، اما بنا به دلایلی شاید برای صنعت موبایل همایش امسال مانند یک برزخ باشد.

موبایل

به گزارش سي نت؛ نمایشگاه بین‌المللی سی‌ئی‌اس یکی از بزرگ‌ترین همایش‌ها در صنعت اختراعات و گجت‌ها است که هفته بعد اتفاق می‌افتد و طبیعی است که همه انتظار دارند تا اسمارت فون‌هایی را شاهد باشند نوآوری جدید را به همراه دارند.

 قبل از این همایش اسمارت فون‌های تاپ دنیا مانند آیفون 7 و پیکسل گوگل رونمایی شدند و در خبرها از کمپانی‌های سازنده موبایل گزارشی مبنی بر رونمایی گوشی‌های تمام پیشرفته در این همایش اعلام نشده است.

البته شاید این حرف تماما درست نباشد به این دلیل که شاید کمپانی قصد غافلگیر کردن مردم را داشته باشد و به صورت کاملا غیر منتظره از محصول خود رونمایی کند.

از جایی که این همایش سکویی برای پیشگامان تکنولوژی است، صنعت موبایل همیشه از این فرصت به خوبی استفاده نکرده است. این روزها اکثر مردم در این انتظارند تا اختراعات جدید را در همایش‌های مهم سالیانه شاهد باشند.

شاید هم مانند هر سال باید شاهد این باشیم که صنعت گوشی در همایش اصلی خود یعنی همایش جهانی کنگره موبایل (MWC) تاخت و تاز كند. جایی که در آن همه کمپانی سازنده موبایل در تلاش هستند تا بهترین‌های خود را به نمایش بگذارند.

کمپانی‌های مانند اپل، گوگل و موتورولا در همایش‌های انحصاری خود از بهترین محصولات خود رونمایی می‌کنند که باید بیخیال این کمپانی‌ها در CES 2017 شویم.

Cnet

کد خبر 357502

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha