همشهری آنلاین: روابط عمومی دفتر رئیس جمهوری با انتشار اطلاعیه‌ای ادعاهای منتشرشده به نقل از یک نماینده مجلس که در آن اقدامات و اظهاراتی به رئیس جمهوری و محمد نهاوندیان منتسب شده است را عاری از حقیقت اعلام و تکذیب کرد.

نهاد ریاست جمهوری

به گزارش ایرنا، روابط عمومی دفتر رییس جمهوری امروز  (دوشنبه 13 دي) در این اطلاعیه اعلام کرد: ادعاهای منتشر شده در برخی از رسانه‌ها به نقل از سید جواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی عاری از حقیقت است و به شدت تکذیب می‌شود.

در روزهای گذشته برخی سایت‌های خبری بدون هیچ‌گونه بررسی و تحقیق به نقل از سید جواد ابطحی نماینده خمینی شهر نوشتند که «در سال 88 به دستور روحانی به‌عنوان مسئول شورای عالی امنیت ملی، سران فتنه در حصر خانگی قرار گرفتند و امروز تمام امکانات رفاهی و تفریحی برای سران فتنه مهیاست، سران فتنه می‌خورند و می‌خوابند. شرایطی که برای سران فتنه فراهم است برای من به‌ عنوان نماینده مجلس مهیا نیست.»

در این اطلاعیه تاکید شده است: شایسته است نماینده محترم ابتدا بررسی بفرماید که در سال 88 مسئول شورای عالی امنیت ملی و دبیر آن چه کسی بوده است؟! دکتر روحانی در آن سال چنین مسئولیتی نداشته‌اند.

همچنین در اطلاعیه روابط عمومی دفتر رئیس جمهوری این بخش اظهارات نماینده خمینی شهر که مدعی شد «نهاوندیان پیشنهاد می‌کند برای رونق صادرات و تولید کارخانه‌ها دلار باید به حداقل 7 هزار تومان برسد» کاملا کذب و بی پایه و اساس عنوان شده است.

در این اطلاعیه با تاکید بر این که امروزه دلیل واقعی و اقتصادی برای افزایش نرخ دلار در اقتصاد ایران وجود ندارد،، آمده است :نباید فراموش کنیم همه ما وظیفه داریم در سال اقدام و عمل از اقتصاد کشور و رشد و ثبات آن صیانت کنیم و از طرح مطالب ناصحیح و غیر کارشناسی که موجب رضایت بدخواهان، ایجاد التهاب در بازار و فروریزی آرامش و امید مردم می‌شود خودداری کنیم.

روابط عمومی دفتر رئیس جمهوری ضمن تقدیر از هوشیاری مردم شریف ایران اسلامی همچنین از رسانه ها درخواست کرد تا از نقل اخبار و مطالب غیر موثق خودداری کنند.

در پایان این اطلاعیه تاکید شده است: رعایت شان نمایندگی از مردم شریف در جای جای میهن اسلامی اقتضا می‌کند که بویژه از دروغ و انتساب مطالب خلاف واقع به مسئولان ارشد دستگاه اجرایی و خدمت گزاران ملت پرهیز شود.

کد خبر 357485

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha