جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مربی پرسپولیس با بیان اینکه لیست نقل و انتقالات نیم‌فصل این تیم کاملا محرمانه است گفت به دنبال جذب دست‌کم چهار بازیکن در همه پست‌ها است.

برانکو

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در خصوص اعلام لیست وروردی نیم فصل سرخ پوشان و تایید نشدن آن توسط سرپرست باشگاه گفت: حرف طاهری درست است. لیست ورودی نیم فصل کاملا محرمانه و خصوصی است و فقط من و طاهری آن را از محتوای آن خبر داریم.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: امید عالیشاه، احمد نوراللهی، محمد‌امین آرام‌طبع، شهاب زاهدی و محمد رحمتی نفراتی هستند که به طور رسمی از تیم جدا شدند و نیم‌فصل دوم آنها را در اختیار تیم نخواهیم داشت.

برانکو درباره ماندن و یا رفتن بازیکنان اوکراینی در ترکیب تیم اظهار داشت: این دو بازیکن با باشگاه قرارداد دارند و طبق قوانین باید در تمرینات شرکت کنند. در مورد انصاری هم هنوز چیزی مشخص نیست و او هم بر اساس قرارداد مانند دیگر بازیکنان با تیم تمرین خواهد کرد.

سرمربی سرخپوشان درمورد اینکه در نقل و انتقالات در چه پست‌‌هایی بازیکن جذب خواهد کرد، تأکید کرد: در همه خطوط بازیکن جذب می‌کنیم، از خط دفاع گرفته تا خط هافبک، کناره‌ها و حمله. حداقل باید چهار بازیکن جذب کنیم.

برانکو درباره ابقای طاهری در پرسپولیس تصریح کرد: وقتی در کرواسی بودم این موضوع را شنیدم. من نمی‌دانم قانون و مقررات چه می‌گوید، اما خوشحالم که طاهری در پرسپولیس ماندنی است، چون برنامه‌ای را با هم شروع کردیم که دوست داریم با هم نیز ادامه دهیم.

مربی کروات پرسپولیس درمورد تاریخ برگزاری دیدار استقلال تهران و پرسپولیس و اینکه عنوان شده او و منصوریان برای برگزاری دربی در تاریخ 28 بهمن توافق کرده‌اند، اما سازمان لیگ 24 بهمن را به عنوان تاریخ برگزاری دربی اعلام کرده است، اظهار داشت: من با هیچ‌کس در این باره توافق نکرده‌ام. در حال حاضر نمی‌توانم در این باره جوابی بدهم، چون برنامه را هنوز ندیده‌ام. منتظر هستم باشگاه برنامه را بدهد و این فرصت را به من بدهید تا پس از مشاهده برنامه نظر خودم را بگویم.

کد خبر 357099

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha