پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
۰ نفر

رامین سلیمی یکتا: سجاد شهباززاده متولد سوم بهمن ۱۳۶۸ در شهر اردبیل است. او بازیکن فوتبال است و تجربه حضور در سوپر لیگ ترکیه در باشگاه آلانیااسپور را دارد.

وی پس از وارد کردن ۲ گل به دروازه تیم باشگاه فوتبال گسترش فولاد تبریز در هفته دوازدهم لیگ برتر توسط کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شد، اما در لیست بازیکنان کارلوس کی روش در جام ملت‌ها جایی نداشت. شاید دلیل عدم حضور او را بتوان تعداد زیاد لژیونرهای ایرانی در پست وی دانست.

  • نوجوانی:

سجاد در دورانی نوجوانی عضو تیم ذوب آهن اردبیل بود.این تیم سکوی پرتاب سجاد و بازیکنان بزرگ دیگری مانند کریم انصاری فرد،یعقوب کریمی و .....بود.

شهباززاده از سال 2010 الی 2014 در باشگاه سایپا بازی می‌کرد. در آخر فصل او 9 گل برای تیمش به ثمر رساندکه این امر منجر به پیوستنش به باشگاه استقلال شد. او از سال 89 تا 93 عضو باشگاه سایپا بود و در 90بازی 20 گل به ثمر رساند.

اسجاد در سایپا

  • استقلال:

شهباززاده در تابستان 1393 قراردادی یه ساله با استقلال بست. او با پیروزی 2-1 مقابل راه آهن کارش را آغاز کرد.شهباززاده اولین گلش را در مسابقه بعدی استقلال مقابل استقلال خوزستان به ثمر رساند.

وی در لیگ چهاردهم پس از ادینیوی 20 گله با 12 گل بصورت مشترک با مهدی شریفی از سپاهان دوم شد.سجاد از سال1393تا 1395با حضور در 56 بازی استقلال 19 بار موفق به گلزنی شده بود.

در تابستان 2016 شهباززاده اعلام کرد که قصد دارد استقلال را به قصد پیوستن به یک تیم اروپایی ترک کند.با این حال استقلال اجازه نداد که تیم را ترک کند چون هنوز قرارادش با باشگاه تمام نشده بود.

بعد از هفته‌ها مذاکره سرانجام در 20 جولای 2016 از استقلال جدا شد.

سجاد در استقلال

  • آلانیااسپور:

در 22 جولای 2016 او رسما به سوپر لیگ ترکیه پیوست. در بیستم اگوست او کارش را با شکست 4-1 مقابل بشکتاش ترکیه آغاز کرد. در این بازی به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود. در 26 اگوست اولین مسابقه‌اش را با برد 2-1 مقابل آنتالیا اسپور شروع کرد.

در 25 دسامبر در چارچوب هفته شانزدهم سوپر لیگ ترکیه سجاد شهباززاده موفق شد برابر گالاتاسرای اولین گل فصلش را به ثمر رساند هر چند آلانیااسپور در این بازی 5-1 شکست خورد.

پس از جدایی از آلانیا اسپور وی تصمیم به پیوستن به استقلال را داشت اما پس از محرومیت این تیم از بازار نقل و انتقالات زمستانه به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست. اما از بدشانسی وی این تیم هم از بازار نقل و انتقالات محروم شد. او پس از کش و قوس‌های فراوان به نفت تهران پیوست. بعد به استقلال امد و بعد از جدایی از استقلال به قطر رفت: باشگاه ورزشی القطر

  • افتخارات:

نائب قهرمان جام حذفی 16-2015
بهترین گلزن جام حذفی 16-2015

کد خبر 357057

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha