معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اهدای لوح تقدیر به معاون شهردار تهران از اقدامات ارزنده شهرداری در اجرای موفق‌ترین سرشماری نفوس و مسکن در کشور قدردانی کرد.

در مراسمي كه به همين مناسبت در وزارت كشور برگزار شد، محمدباقر نوبخت، معاون رئيس‌جمهور از دست‌اندركاران سرشماري نفوس و مسكن سال 1395، كه به تأييد همگان جامع‌ترين و دقيق‌ترين آمارگيري در تاريخ كشور است، قدرداني كرد. ناصر اماني، معاون شهردار تهران در حاشيه اين مراسم گفت: در سرشماري نفوس و مسكن سال‌1395، اجراي اين مهم در پايتخت برعهده شهرداري تهران بود كه با مديريت معاونت برنامه‌ريزي، توسعه شهري و امور شورا و همكاري معاونت اجتماعي و فرهنگي و مناطق 22گانه به اجرا درآمد. وي ادامه داد: به دستور شهردار تهران، شهرداري با تمام توان در خدمت اين برنامه ملي قرار گرفت و نوآوري در اجراي اين مهم در كلانشهر تهران با بهره‌گيري از زيرساخت‌هاي خوبي كه با تدبير شهردار طي 10سال گذشته در حوزه اجتماعي ايجاد شد به اين مهم اقدام كرديم.

معاون شهردار تهران افزود: نقشه راه شهرداري تهران تبديل شهرداري از نهاد خدماتي به نهاد اجتماعي بوده است و امروز شاهد محله‌محوري و هويت‌بخشي مجدد به محله‌هاي شهر تهران و مشاركت مردم در اداره محله‌ها هستيم. معاون برنامه‌ريزي و توسعه امور شوراي شهرداري تهران با بيان اينكه 354محله تهران ظرفيت عظيم اجتماعي است كه در خدمت همه نهادها و سازمان‌هاي مستقر در تهران قرار دارد، اظهار كرد: در سرشماري سال 90 جذب مأمور سرشماري مشكل داشت اما امسال پيشنهاد داديم از ظرفيت محله‌هاي تهران استفاده شود. خوشبختانه اين امر محقق شد و 11هزار و 500نفر از محله‌هاي تهران داوطلب شدند كه چون با محله‌ها آشنايي دارند كار سرشماري را بهتر و سريع‌تر انجام دادند و همانگونه كه شاهديم به لطف پروردگار نتايج حاصله نيز بسيار مطلوب ارزيابي شد.

کد خبر 356953

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha