چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۰
۰ نفر

با پایان یافتن مهلت اکران نیمی از فیلم‌های روی پرده، فقط ۲ فیلم تازه از امروز به نمایش عمومی درمی‌آیند و تماشاگران برای دیدن مهم‌ترین پروژه‌های سینمایی یک سال اخیر باید منتظر آغاز جشنواره فجر باشند؛ ضمن اینکه «فروشنده» اصغر فرهادی هم با پایین آمدن از پرده به‌زودی وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

سینما

به گزارش همشهري، «چهار اصفهاني در بغداد» محمدرضا ممتاز و «ما همه گناهكاريم» حامد امرايي در شرايطي از امروز چهارشنبه اكران مي‌شوند كه «مشكل گيتي» به كارگرداني و تهيه‌كنندگي بهرام كاظمي هم پس‌از پشت سر گذاشتن بحران تبليغات ماهواره‌اي، دوباره به جمع فيلم‌هاي روي پرده بازگشته است. «خشكسالي و دروغ»، «آس و پاس»، «نيمه‌شب اتفاق افتاد»، «سيانور» و «اين زن حقش را مي‌خواهد» هم پس از 10هفته، ديگر فرصتي براي كشاندن تماشاگران به سالن‌هاي تاريك سينما ندارند.

  • 100در برابر 4و 6

«متولد65» مجيد توكلي كه جزو پديده‌هاي گيشه پاييزي امسال بود و از مرز فروش يك‌ميليارد تومان گذشت، در روزهاي پاياني اكران تنها با 4سالن در تهران به نمايش خود ادامه مي‌دهد. اين را مقايسه كنيد با بيش از 100سالن سينماي «سلام بمبئي» در سراسر ايران كه فروش تقريبا5 ميليارد توماني فقط در تهران براي آن رقم زده است. «حرير» هم با وجود اينكه 2هفته از اكرانش مي‌گذرد، ناچار است با 6سينماي خود بسوزد و بسازد.

  • آزاد شدن مشكل‌دارها

تقريبا يك هفته پس از توقف اكران مشكل گيتي به‌دليل پخش تيزرهاي تبليغاتي آن از شبكه‌هاي ماهواره‌اي فارسي‌زبان، روز گذشته حبيب اسماعيلي، پخش‌كننده فيلم از حل شدن مشكل آن خبر داد. به اين ترتيب، مشكل گيتي از امروز دوباره به نمايش درمي‌آيد. «سه بيگانه» مهدي مظلومي هم كه به‌دليل مهاجرت كارگردان به آن سوي آب‌ها و همكاري با شبكه‌هاي ضدايراني به محاق رفته بود، حالا مجوز اكران گرفته و در نوبت پخش است؛ هر چند بعيد به‌نظر مي‌رسد فيلم او در سينماها به توفيق برسد.

  • آغاز اكران شهرستان

فيلم‌هاي سينمايي «گيتا» به كارگرداني مسعود مددي و «وارونگي» به كارگرداني بهنام بهزادي كه از حدود يك هفته پيش در تهران روي پرده رفته‌اند، كجدار و مريز به اكران خود ادامه مي‌دهند. وارونگي در پايتخت 10سالن در اختيار دارد و گيتا در 18سالن ميزبان علاقه‌مندان است. به‌زودي اكران اين دو فيلم در شهرستان‌ها آغاز مي‌شود تا بلكه در فاصله يك‌ماه مانده تا جشنواره سي و پنجم، فروش آنها در گيشه سر و سامان بگيرد.

سینما

کد خبر 356919

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha