حسن قاضی‌زاده هاشمی در واکنش به آخرین اظهارات معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درخصوص تأثیر امواج و پارازیت‌ها بر ابتلا به سرطان، گفت: من جمعه‌شب این خبر را دیدم و برای دکتر سیاری معاون بهداشت وزارتخانه و دکتر ملک‌زاده معاون تحقیقات و فناوری این مطلب را نوشتم که سه سال است از شما درخواست داریم اگر مدرکی مبنی بر اینکه پارازیت‌ها مضر است، دارید ارائه دهید.

وزیر بهداشت - دکترهاشمی

وزير بهداشت با بيان اينكه مقام معظم رهبري، هيأت دولت و مجلس به اين موضوع حساس هستند، ادامه داد: ما از اين آقايان خواسته‌ايم كه اگر مدركي در اين زمينه دارند ارائه دهند چرا كه مطمئنم اثرگذار خواهد بود و اگر ندارند، كلي‌گويي نكنند؛ بايد با مدرك صحبت كنيم.

وي گفت: سال اولي كه شروع به‌كار كرديم از اين آقايان و البته گروه‌هاي ديگري خواستيم كه پارازيت‌ها و امواج را در نقاط مختلف كشور و به‌خصوص در تهران بررسي كنند. در اين خصوص دستگاه‌هايي مانند سازمان انرژي اتمي و وزارت ارتباطات نيز به‌طور مستقيم مسئول هستند. آنچه به ما گزارش كردند با صحبت‌هايي كه امروز مطرح مي‌كنند، مغايرت دارد.

گفتني است روز پنجشنبه رضا ملك‌زاده معاون تحقيقات وزارت بهداشت گفته بود: چون در ابتدا اطلاعات كاملي نداشتيم كه پارازيت‌ها سرطان‌زا هستند يا خير، اظهارنظر نمي‌كرديم اما مطالعات اوليه اخير نشانگر آن است كه اين امواج و پارازيت‌ها عوارض دارند و در ابتلا به سرطان مؤثرند.

کد خبر 356586

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha