یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: تصمیم یک مسافر برای انتخاب نام سامسونگ گلکسی نوت ۷-۱۰۹۷ هات‌اسپات وای‌فای گوشی‌اش در آسمان بلوا به پا کرد.

سامسونگ

براساس گزارش بي‌بي‌سي، پس از آنكه سامسونگ گزارش‌ها مبني بر منفجر شدن باتري ليتيومي گوشي‌هاي نوت 7 خود را تاييد كرد، به همراه بردن يا روشن نگه داشتن اين گوشي در پروازهاي خطوط هوايي مختلف ممنوع اعلام شد.

از اين رو مي‌توان تصور كرد كه چگونه نام هات‌اسپات واي‌فاي يك گوشي مي‌تواند يك پرواز را مختل كند. يكي از مسافران پرواز شب‌رو ويرجين آمريكا 358 كه از سان‌فرانسيسكو عازم بوستون بود، پس آنكه در لپ‌تاپش اين نام واي‌فاي را مشاهده كرد، اين رويداد را در توئيتر بيان كرد و كمي بعد،‌خدمه پرواز در بلند‌گو اعلام كردند مسافري كه گوشي نوت 7 به همراه دارد خود را معرفي كند.

خدمه پرواز پس از مدتي مسافران را تهديد كردند كه وضعيت كاملا جدي است و اگر مسافر خود را معرفي نكند مجبور مي‌شوند چراغ‌ها را روشن كرده و همه ساك‌ها و كيف‌ها را بگردند. پس از 15 دقيقه كاپيتان پرواز اعلام كرد از آنجايي كه مالك گوشي خود را معرفي نكرده مجبور به فرود اضطراري هستند.

در نهايت خلبان پرواز اعلام كرد كه درواقع گوشي دركار نبوده‌است و آنچه در شبكه اينترنت هواپيما مشاهده شده،‌ در اصل تنها نامي بوده كه يكي از مسافران براي شوخي آن را روي هات‌اسپات واي‌فاي خود گذاشته‌است.

کد خبر 356570

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha