همشهری آنلاین: رقابت‌های تورایرانی بانوان جام بیستون ظهر روز جمعه سوم دی ماه با شناخت نفرات برتر در شهرستان صحنه استان کرمانشاه به پایان رسید.

N.Shahsavari

به گزارش روابط عمومي فدراسیون تنیس روی میز، اولین تور ایرانی بانوان و رنکینگ ملی با قهرمانی اولین بانوی المپیکی به پایان رسید. در این پیکارها که از روز چهارشنبه اول دی ماه به میزبانی هیئت تنیس روی میز استان کرمانشاه و شهرستان صحنه در جریان بود، با قهرمانی ندا شهسواری، تنها بانوی المپیکی کشورمان به پایان رسید و جایزه بیست میلیون ریالی مسابقات را از آن خود کرد.

این مسابقات با حضور 47 نفر از استان‌های مختلف برگزار شد. ندا شهسواری از استان کرمانشاه در دیدار نهایی با حساب 4 بر 2 مقابل مهشید اشتری از خراسان رضوی به برتری دست یافت و قهرمان شد. اشتری دوم شد و پانزده میلیون ریال جایزه نقدی گرفت، غزاله ملاطلب از البرز و آنا فیاضیان از استان اصفهان هم در مکان سوم مشترک ایستادند و هر کدام صاحب ده میلیون ریال جایزه شدند.

صبا صفری از مازندران، فاطمه مختاررضایی از مازندران، مریم صامت از گلستان و منصوره رضایی از اصفهان با شکست در مرحله یک چهارم نهایی در جایگاه پنجم مشترک قرار گرفتند.

همچنین کارت تخفیف بیمه‌ای بنیان سلامت پاسارگاد به هشت نفر برتر مسابقات و خانواده‌هایشان اهدا شد تا با این کارت از تخفیف‌های درمانی برخوردار شوند.

سرداوری مسابقات به عهده خانم پوران رحیمی مسئول هماهنگی داوران فدراسیون و از داوران با تجربه و بین‌المللی کشورمان بود، ضمن این که خانم‌ها زهرا جعفرآبادی و فهیمه امیریان به عنوان کمک وي را همراهی کردند.

صفیه کلانتری، زهرابیرانوند، غزال خوشنودی، آرزوعرجون، گلناز سلیمی، فلورایارمرادی، نسرین ولیدی، پروانه کرمی و سمیرا مرادی کار قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند.

کد خبر 356409

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha