یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فارس به عنوان قهرمانی رقابت‌های بسکتبال با ویلچر کشور دست یافت و زنجان نایب قهرمان این دوره از مسابقات شد.

Fars Team

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش‌هاي جانبازان و معلولين، در دیدار فینال نوزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور بسکتبال با ویلچر، تیم فارس و زنجان با برگزاری دیداری جذاب و دیدنی برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم فارس با نتیجه 57 بر 54 به پیروزی دست یافت و قهرمان این مسابقات شد.

در دیدار رده‌بندی نیز تیم‌های تهران و خراسان رضوی برای کسب عنوان سوم به مصاف هم رفتند كه تیم تهران با نتیجه 73 بر 67 به پیروزی دست یافت و مقام سوم را از آن خود کرد.

مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور فولادگر، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، سرتیپ روزخوش، فرمانده پایگاه هشتم شکاری نیروی هوایی، و مسئولین هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین اصفهان برگزار شد و از تیم‌های برگزیده تقدیر به عمل آمد.

رقابت‌های قهرمانی کشور بسکتبال با ویلچر سال 95 با حضور 22 تیم از 23 آذر ماه به میزبانی هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین اصفهان آغاز شد و روز شنبه 27 آذر به کار خود پایان داد.

 

کد خبر 355812

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha