همشهری آنلاین: معاون آموزشی وزیر علوم گفت: وزارت علوم تنها برای کارشناسی ارشد مجازی واحد تهران دانشگاه آزاد آن هم رشته‌هایی که در تهران دایر است، نسبت به صدور مجوز برای دوره مجازی دانشگاه آزاد اقدام کرده است.

مجتبی شریعتی نیاسر

به گزارش مهر، مجتبی شریعتی نیاسر درباره دوره دکتری مجازی دانشگاه آزاد اسلامي، گفت: دانشگاه آزاد فقط دوره مجازی رشته‌های غیرتجربی و حداکثر در مقطع کارشناسی ارشد و متمرکز در تهران را می‌تواند مجازی برگزار کند؛ آن هم فقط براي رشته‌هایی که در دوره‌هاي روزانه دایر است و مجوز راه‌اندازی آن اخذ شده است، نه اینکه بخواهند رشته جدیدی راه‌اندازی کنند.

معاون آموزشی وزير علوم، تحقيقات و فناوري تاکید کرد: مجوزی که وزارت علوم به دانشگاه آزاد برای دوره مجازی ارایه داده، فقط برای کارشناسی ارشد مجازی واحد تهران آن هم رشته‌هایی که در تهران دایر بوده، صادق است.

وی درباره وضعیت دوره‌های مجازی دکتری دانشگاه آزاد که در دوره‌های قبل برگزار شده و اینکه آیا قانونی است یا غیرقانونی نیز گفت: درباره دوره‌های دکتری مجازی دانشگاه آزاد که در دوره‌های قبل برگزار شده و اینکه وضعیت آن به چه صورت است باید راهکاری اتخاذ شود. هنوز در این مورد تصمیم‌گیری نشده است.

کد خبر 355719

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha