همشهری آنلاین: سرپرست اورژانس کشور با اعلام حذف کانکس‌های اورژانس و ساخت پایگاه‌های اورژانس ثابت از افزایش نظارت این مرکز بر مراکز اورژانس خصوصی خبر داد.

اورژانس

به گزارش ایرنا، پیرحسین کولیوند، در نشست رؤسا و مدیران روابط عمومی مراکز اورژانس سراسر کشور افزود: تمام رؤسای مراکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور لازم است برای فرماندهی بهتر و خدمات رسانی مطلوب تر در محل حوادث ویژه حضور داشته باشند.

وی یادآور شد: روسای مراکز اورژانس باید اطلاع‌رسانی آنی و دقیق از حوادث به مردم را نیز در اولویت کاری داشته باشند چرا که اطلاع‌رسانی معتبر و به هنگام در حوادث از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سرپرست اورژانس کشور تصریح کرد: اورژانس هوایی اهمیت ویژه‌ای دارد و در همین راستا باتوجه به اهمیت اورژانس هوایی در نجات جان مصدومان لازم است این بخش نسبت به جایگاه کنونی تقویت شود و با حمایت وزیر بهداشت اقداماتی در جهت تجهیز و تقویت پایگاه‌های اورژانس هوایی در سراسر کشور صورت گرفته است و همچنان در دست انجام است.

کولیوند با بیان این که توجه و تمرکز ما بر ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم است، عنوان کرد: در این راستا تلاش می‌کنیم که با ساخت پایگاه‌ها و حذف کانکس‌ها و پایگاه‌های فرسوده بتوانیم خدمت دهی مطلوبتری داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: نظارت بیشتری بر آمبولانس‌های خصوصی می‌شود و این بخش ساماندهی می‌یابد، همچنین در تلاش هستیم که برای بخش اورژانس پیش بیمارستانی نیز اعتباربخشی داشته باشیم.

سرپرست اورژانس کشور به تلاش این مرکز برای توانمندسازی نیروی انسانی و آموزش مداوم کارکنان شاغل در بخش اورژانس پیش‌بیمارستانی و بیمارستانی اشاره و تاکید کرد: در سطح استان تهران گروه‌هایی را برای ارزیابی و نظارت بر اورژانس‌های بیمارستانی تشکیل داده‌ایم و به صورت مدون این بازدیدها در حال انجام است.

کولیوند افزود: این کمیته نظارت و ارزیابی در اورژانس‌های بیمارستانی در سراسر کشور باید تشکیل شود که شاهد ارائه خدمات مطلوب‌تر به بیماران و مصدومان اورژانس بیمارستانی باشیم.

کد خبر 355717

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha