پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: منچستریونایتد موفق شد در دیداری نفس گیر و با گل دقایق پایانی زلاتان، در خانه کریستال پالاس از سد این تیم گذر کند.

به گزارش ورزش 11، بازی در شرایطی آغاز شد که شیاطین سرخ برای ادامه روند خوب خود، به امتیازات این مسابقه نیاز داشتند.

شیاطین سرخ در دقایق ابتدایی بازی مالک توپ و میدان بودند اما نتوانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کنند. در اواسط نیمه اول، زلاتان شانس خود را از فاصله دور امتحان کرد که در نهایت منجر به خلق موقعیت خطرناکی نشد.

در دقیقه 37، روی پاس پوگبا، رونی از گوشه محوطه جریمه می توانست دروازه پالاس را باز کند اما عکس العمل خوب هنسی مانع شد. چند دقیقه بعد، با همکاری پوگبا و کریک، شیاطین سرخ می‌توانستند به گل برسند اما باز هم هنسی با واکنش خوب، اجازه باز شدن دروازه تیمش را نداد.

اما بالاخره فشارهای منچستر در ثانیه های پایانی نیمه اول جواب داد و این تیم به گل رسید. از روی ضربه آزاد و ارسال از سمت چپ، زلاتان با سینه موقعیت خوبی را در شش قدم برای پوگبا فراهم کرد تا این هافبک فرانسوی گل اول شیاطین سرخ را به ثمر برساند.

در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا شیاطین سرخ نیمه اول را با یک گل برتری به رختکن برود.

در ابتدای نیمه دوم، جو لدلی با ضربه ای زیبا از پشت محوطه، دروازه منچستر را تهدید کرد اما شوت او به بیرون رفت. دقایقی بعد، اریک بیلی باز هم مصدوم شد و جای خود را به متئو دارمیان داد.

در دقیقه 62، پالاس بهترین موقعیت را برای گلزنی از دست داد. ضربه دیدنی مک آرتور از پشت محوطه جریمه با عکس العمل فوق العاده دخیا مواجه شد تا بازی با همان برتری یونایتدها ادامه پیدا کند.

اما فشارهای پالاس در دقیقه 66 جواب داد و این تیم گل تساوی را به ثمر رساند. پاس پشت پای دلینی مک آرتور را صاحب موقعیت کرد و او نیز با ضربه ای دقیق از درون محوطه دروازه دخیا را باز کرد.

یک دقیقه بعد، ضربه دیدنی رونی از پشت محوطه با عکس العمل خوب هنسی مواجه شد. لحظاتی بعد، منچستریونایتد توسط ماتا به گل رسید اما با تصمیمی مشکوک، گل او پذیرفته نشد.

در دقیقه 77، مارکوس روخو روی ارسال رونی این فرصت را داشت که دروازه پالاس را باز کند اما ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت. یک دقیقه بعد، پاس دیدنی زلاتان، لینگارد را در موقعیت خوبی قرار داد اما باز هم هنسی ناجی دروازه پالاس شد.

اما این پایان کار نبود و روی پاس دیدنی پوگبا، زلاتان با ضربه ای دقیق از زاویه ای دشوار در دقیقه 88 موفق شد گل دوم منچستر را به ثمر برساند. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا منچستر با همان نتیجه 1-2 حریف خود را مغلوب کند.

کد خبر 355642

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha