همشهری آنلاین: معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان شرط ثبت نام دانشجویان ترم آخر را در عتبات دانشگاهیان اعلام کرد.

به گزارش ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، محمد زارع گفت: دانشجویان متاهل که هر دو زوج دانشجو هستند، فقط یکبار مجاز به ثبت نام عتبات خواهند بود و نمی توانند دوبار به صورت جداگانه ثبت نام کنند. همچنین دانشجو بودن یکی از زوجین برای ثبت نام در عتبات دانشگاهیان کافیست.

وی افزود: در خصوص گزینه سابقه تشرف هم باید گفت که داشتن سابقه تشرف در عتبات عادی یا دانشجویی تاثیری در روند قرعه کشی نخواهد داشت و صرفا برای اطلاعات تکمیلی ستاد و آموزش به افرادیست که در قرعه کشی پذیرفته خواهند شد.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد: دانشجویان ترم آخر هم به این شرط می توانند در عتبات ثبت نام کنند که اگر در قرعه کشی انتخاب شدند؛ گواهی اشتغال به تحصیل در ترم اول را به ستاد ارائه دهند.

وی گفت: ثبت نام در عتبات دانشگاهیان در دوره های مختلف تحصیل و حتی تدریس در دانشگاه ها امکان پذیر است و محدودیتی در تعداد تشرف ندارد. بنابراین، دانشجویانی که در یک دوره تحصیلی به عتبات اعزام شده اند، امکان ثبت نام دوباره در مقاطع تحصیلی بالاتر را دارند. همچنین اساتیدی که در دوره دانشجویی به عتبات اعزام شده اند، نیز مجاز به ثبت نام در عتبات اساتید خواهند بود.

زارع گفت: دانشجویانی که قصد دارند در سال جاری ازدواج کنند و مراسم خود را در عتبات عالیات برگزار کنند نیز باید مانند دانشجویان دیگر در سامانه ثبت نام کنند و این دانشجویان از طریق تاریخ عقد انتخاب خواهند شد و در اولویت خواهند بود.

کد خبر 355422

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha