یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: بیست‌ونهمین شماره ماهنامه قلک، آذر‌ماه ۹۵ منتشر شد.

بیست‌ونهمین شماره ماهنامه قلک، آذر‌ماه ۹۵ منتشر شد.

قلک ماهنامه‌ای تخصصی برای کودکان 3 تا 7 ساله است که با هدف بهبود رفتارهای اقتصادی کودکان منتشر می‌شود.

در شماره جدید ماهنامه قلک این مطالب دیده می‌شود:

- سلام خدای مهربون: با موضوع مناجات ابر آسمان با خداوند

- قصه‌های من و بچه‌هام: در این کمیک‌استریپ با عنوان «عکس خانوادگی»، داستان دختری روایت می‌شود که به عکاسی می‌رود و خانم عکاس از او می‌خواهد دستش را زیر چانه‌اش بگذارد تا قشنگ‌تر شود. دختر اما حتی بعد از عکس و در خانه هم دست از زیر چانه‌اش بر نمی‌دارد....

- پشمک: در صفحه پشمک کودکان می‌توانند لطیفه‌های ساده و بامزه را بخوانند و از ته دل بخندند.

- بچین و بچش: در این صفحه کودکان یاد می‌گیرند با دانه‌های انگور، یک کرم قشنگ درست کنند.

- پرونده شغل‌ها: در پرونده شغل هر شماره از ماهنامه قلک، مشاغل، ابزارها و مهارت‌های مورد استفاده در آن‌ها به کودکان معرفی می‌شود. موضوع پرونده این شماره قلک، مربی موسیقی است. داستان «سوفیا بگو: دو، ر، می»، بازی «بگرد و پیدا کن» و شعر «سازِ بارون» از دیگر مطالب این پرونده هستند.

- «حال گربه‌ها بد نیست»، «دست بزنیم به کاری»، «هدیه‌های شما» و «بال عروسک» عناوین دیگری هستند که در این شماره ماهنامه قلک چاپ شده است.

- مدیریت هنری ماهنامه قلک را روشنک فتحی برعهده دارد و طراح جلد این شماره مهناز سلیمان‌نژاد است. نویسندگان، تصویرگران و پدیدآورندگان قلک 29 را ناصر کشاورز، شهرام شفیعی، مصطفی رحماندوست، شهلا شهبازی، شیدا میرزایی، کیومرث شریف مقدم، روشنک فتحی، طاهره شمسی، سام سلماسی، یاسمن ثروتیان، سیدمیثم موسوی، نینا تقی‌زاده، الهه بهین، سارا طبیب‌زاده، اعظم مهدوی، ویدا کریمی، شاهده شفیعی و هاجر مرادی تشکیل می‌دهند.

صاحب امتیاز و مدیرمسئولی قلک را امیر لعلی بر عهده دارد و سمیرا رستگارپور مدیر داخلی این ماهنامه است. قیمت ماهنامه 6000 تومان است و در کتاب‌فروشی‌ها و برخی مراکز فرهنگی و آموزشی توزیع شده است.

کد خبر 354292

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha