پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: بیست‌وهشتمین شماره ماهنامه قلک، آبان‌ماه ۹۵ منتشر شد.

قلک

قلک ماهنامه‌ای تخصصی برای کودکان 3 تا 7 ساله است که با هدف بهبود رفتارهای اقتصادی کودکان منتشر می‌شود.

  • در شماره جدید ماهنامه قلک این مطالب دیده می‌شود:

- سلام خدای مهربون: با موضوع مناجات نسیم با خداوند

- بیا بازی: در این صفحه که اختصاص به بازی دارد، تصویری از یک شهر را می‌بینیم که چیزهای عجیب و غریب در آن وجود دارد و از بچه‌ها خواسته‌شده هر چیز را به نظرشان عجیب است پیدا کنند.

- چی بود؟ چی شد؟: که شعری بلند درباره فرآیند تبدیل نخ به پارچه و تبدیل پارچه به یک لباس است.

- پرونده شغل‌ها: در پرونده شغل هر شماره از ماهنامه قلک، مشاغل، ابزارها و مهارت‌های مورد استفاده در آن‌ها به کودکان معرفی می‌شود. موضوع پرونده این شماره قلک، ناخدا است و در تصویر ورودی پرونده تصویر کاپیتان محمد میرانی مشاهده می‌شود. داستان «کشتی شکلات سفید»، بازی «بگرد و پیدا کن» و شعر « راننده‌ی دریایی» از دیگر مطالب این پرونده هستند.

- قصه‌های من و بچه‌هام: در این کمیک‌استریپ با عنوان «تونل وحشت»، داستان پدر و پسر روایت می‌شود که برای گردش به شهربازی می‌روند و در تونل وحشت با ماجراهایی روبه‌رو می‌شوند.

- «خروس بی‌پر»، «لباس پلنگ»، «گل داوودی»، «هدیه‌های شما» و «جورچین برقی» از دیگر مطالب این شماره ماهنامه قلک است.

- مدیریت هنری ماهنامه قلک را روشنک فتحی برعهده دارد و طراح جلد این شماره مهناز سلیمان‌نژاد است. نویسندگان، تصویرگران و پدیدآورندگان قلک 28 را ناصر کشاورز، شهرام شفیعی، زهرا موسوی، سیدنوید سید‌علی‌اکبر، علی‌اکبر زین‌العابدین، شهلا شهبازی، شیدا میرزایی، طاهره شمس، سام سلماسی، نیلوفر برومند، نینا تقی‌زاده، الهه بهین، سارا طبیب‌زاده، مریم طباطبایی، شهرام شیرزادی، نورا خوش‌جام، آرتمیس حبیبی‌آزاد و گلنار ثروتیان تشکیل می‌دهند.

صاحب امتیاز و مدیرمسئولی قلک را امیر لعلی و سردبیری آن را علی‌اکبر زین‌العابدین بر عهده دارند. قیمت ماهنامه 6000 تومان است و در کیوسک‌ها، کتاب‌فروشی‌ها و برخی مراکز فرهنگی و آموزشی توزیع شده است.

کد خبر 351494

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha