قیمت نهایی واحدهای باقیمانده مسکن مهر فاز ۸ پردیس اعلام شد که براساس آن هزینه ساخت واحدهای آن بسته به متراژ بین ۸۶ تا ۹۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سهم آورده متقاضیان نیز ۵۶ تا ۶۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

پس از اينكه چندين بار اعتراض و تجمع متقاضيان مسكن مهر پرديس، دامنگير متوليان اين حوزه شد، شركت عمران پرديس در اطلاعيه شماره62 خود، قيمت نهايي واحدهاي مسكن مهر اين شهر و سهم آورده متقاضيان را اعلام كرد. اين اطلاعيه شامل جدول‌هايي است كه در آن هزينه تمام‌شده مسكن مهر شامل هزينه ساخت، انشعابات، ساير هزينه‌ها، محوطه‌سازي و تسهيلات بانكي واحدهاي باقيمانده فاز 8اعلام شده است.

يكي از نكات قابل توجه در جدول‌هاي اين اطلاعيه، رديف هزينه محوطه‌سازي با مبلغ 7ميليون و 400هزار تومان براي هر واحد است و هزينه‌اي كه پيش از اين گفته مي‌شد بخش‌هايي از آن را وزارت راه و شهرسازي متقبل شده است. احمد اصغري مهرآبادي، قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي در طرح مسكن مهر چندي پيش به رسانه‌ها گفته بود:

«دولت به‌دنبال كاهش فشار به اقشار كم‌درآمد است و براي كاهش فشار به اين متقاضيان، بخش‌هايي از هزينه آماده‌سازي و محوطه‌سازي واحدهاي مسكن مهر پرديس را متقبل شده است و ميزان مساعدت دولت به‌زودي اعلام خواهد شد.»

دومين نكته اينكه مسئولان پرديس و وزارت راه و شهرسازي پيش از اين وعده كرده بودند همزمان با انتشار جدول قيمت تمام‌شده پروژه‌ها، زمان تحويل آنها نيز اعلام شود، اما در جدول منتشر شده چنين چيزي مشاهده نمي‌شود.شركت عمران پرديس پيش از اين در اطلاعيه‌هاي شماره 60 و 61 قيمت نهايي (سهم آورده متقاضيان) فاز9جديد، 8 و 5 پرديس را اعلام كرده بود.

کد خبر 353935

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha