دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
۰ نفر

۲ کارگر که قصد سرقت از کارخانه‌ای حوالی پایتخت را داشتند وقتی با مقاومت بقیه کارگران روبه‌رو شدند برای فرار از آنجا دست به جنایت زدند.

اين جنايت بعدازظهر 5بهمن سال گذشته رخ داد و مأموران پليس را به كارخانه صنايع غذايي در منطقه فشافويه كشاند. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه 2نفر از كارگران كارخانه كه به‌تازگي در آنجا مشغول به‌كار شده بودند قصد سرقت از آنجا را داشتند اما بقيه كارگران متوجه آنها شده و سارقان نيز براي فرار از آنجا با قمه به همكارانشان حمله كرده و يك نفر را به قتل رسانده و ديگري را مجروح كردند.

در ادامه تحقيقات مشخص شد كه عاملان اين جنايت جواد و فرشاد نام دارند كه از حدود 20روز پيش از جنايت در آنجا مشغول به‌كار شده بودند. كارآگاهان پليس با بررسي‌هاي گسترده موفق شدند جواد 22ساله را در يكي از زندان‌هاي پايتخت شناسايي كنند. او مدتي پس از جنايت به جرم سرقت از اماكن دستگير شده و به زندان افتاده بود.

مرد جوان پس از انتقال به اداره آگاهي به درگيري مرگبار در كارخانه اعتراف كرد اما مدعي شد كه از همدستش به نام فرشاد خبر ندارد. در ادامه تحقيقات پليسي مشخص شد كه نام واقعي فرشاد، حسن است و اين مرد به‌دليل اعتياد شديد به شيشه از سوي خانواده‌اش طرد شده است.

كارآگاهان متوجه شدند كه او با هويت جعلي در يك باتري‌سازي مشغول به‌كار شده است كه با شناسايي اين محل، مرد جوان دستگير شد و در بازجويي‌ها گفت: 20روز از استخدام من و جواد در كارخانه گذشته بود كه تصميم به سرقت لوازم و ابزارآلات آنجا گرفتيم. اما روز سرقت بقيه كارگران متوجه ما شدند و براي فرار از آنجا با قمه به آنها حمله كرديم و من چند ضربه به سر مقتول و چند كارگر ديگر زدم و پس از آن به همراه جواد از آنجا فرار كرديم تا اينكه دستگير شديم.

کد خبر 353929

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha