همشهری آنلاین: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که دفاع از بعثت نبی مکرم اسلام مصداق بارز مجاهدت در راه خداست، گفت: نیروهای مسلح سنگرنشینان دفاع همه جانبه از رسالت و ولایت محسوب می‌شوند.

عبدالله حاج صادقی

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی روز دوشنبه در مراسم عزاداری نیروهای مسلح در حسینیه حضرت امام(ره) دفتر رهبر معظم انقلاب در قم، اظهار داشت: امروز به برکت شکل گیری و استقرار انقلاب اسلامی، اسلام در جهان تولدی دوباره یافته است.

وی با بیان این که نیروهای مسلح باید قدر فرصت ایجاد شده برای صیانت از ارزش‌ها، اصول و مبانی اسلامی را بیش از پیش بدانند، افزود: قرار گرفتن در این عرصه به معنای هم سنگری با علی بن ابیطالب (ع) و سایر امامان معصوم(ع) و عبادتی بی نظیر است.

حاج صادقی گفت: نیروهای مسلح فقط سنگرنشین این مرز و بوم نیستند، بلکه سنگرنشین اسلام ناب هستند، از این رو این کار الزام‌هایی نیز دارد.

وی، بصیرت و استقامت و کوتاه نیامدن در برابر دشمن و بازکردن چشم در برابر نفوذ را از جمله مهمترین این الزام‌ها ذکر کرد.

وی منفعل نشدن در برابر دشمن را نیز از دیگر الزام ها ذکر کرد و گفت: بر اساس تعالیم و آموزه‌های اسلامی دشمن با ما مرز جغرافیایی ندارد بلکه مرز موجود با دشمن یک مرز اعتقادی است و به همین علت به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و جنگ با او که جنگ بین توحید و شرک و خدا با شیطان است، همواره تداوم دارد.

حاج صادقی تصریح کرد: امروز دشمن فهمیده که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی او را رقم زده است، در حالی که رژیم صهیونیستی روزی مدعی سلطه بر نیل تا فرات بود، بواسطه انقلاب اسلامی و تبدیل شدن سنگ در دست کودکان فلسطینی به موشک‌های دوربرد و سلاح‌های مجهز و پیشرفته، موجودیت خود را با خطر جدی مواجه می‌بیند.

وی با اذعان به این که انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی جهان که همان قلوب ملت‌های آزاده و ستمدیده جهان است را فتح کرده، افزود: دشمنان انقلاب به دنبال این هستند که ارکان انقلاب و روحیه دین داری، ولایت مداری و سنگر نشینی، پایداری و مبارزه را در بین مردم تضعیف کنند.

کد خبر 353895

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha