ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ضمن تسلیت ایام پایانی‌ماه صفر مصادف با رحلت پیامبر اعظم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) و با توجه به تعطیلی پیش رو، اطلاعیه‌ای شامل توصیه‌هایی برای رفاه حال مسافران صادر کرد.

تعطیلات

بنابه اطلاعيه‌اي كه وبگاه سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري، آن را منتشر كرده است، از شهروندان خواسته شده با توجه به شرايط ناپايدار جوي و احتمال بارش‌ها در مناطق مختلف كشور، پيش از سفر از طريق سامانه مركز مديريت راه‌هاي سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي (به شماره141) از وضعيت تردد در جاده‌هاي كشور و از طريق سامانه134 از شرايط آب و هوايي مقصد مورد نظر اطلاعات لازم را كسب كنند.

ستاد مركزي هماهنگي خدمات سفر در اين اطلاعيه افزود: «هموطنان عزيز با تماس با ادارات كل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان‌ها مي‌توانند از برنامه‌هاي فرهنگي تدارك ديده شده توسط ستادهاي اجرايي خدمات سفر استان‌ها شامل مراسم مذهبي و آييني اطلاع حاصل و در اين مراسم شركت كنند».

اين ستاد از مسافران خواست ضمن حفظ آرامش در ترافيك‌هاي طولاني، با پليس راهور ناجا و مأموران راهداري همكاري كرده و از توقف‌هاي غيرضروري در حاشيه جاده‌ها و نقاطي كه موجب ترافيك مي‌شود، بپرهيزند.

براساس اين اطلاعيه، با توجه به عزيمت زائران و مسافران به شهرهاي مذهبي و زيارت اماكن مقدسه، ستادهاي اجرايي استان‌ها و شهرستان‌ها بايد كاملا آماده باشند.

ستاد مركزي هماهنگي خدمات سفر در پايان ضمن تأكيد بر حضور فعال كشيك‌هاي مستقر در دبيرخانه ستادهاي اجرايي خدمات سفر استان‌ها در تمام بخش‌هاي حمل‌ونقل و ترافيك، امنيت و انتظامي، امداد و نجات، مديريت بحران، بهداشت و درمان، اسكان و پذيرايي، آمادگي كامل همه واحدهاي مسئول را براي خدمات‌رساني شايسته به مسافران و گردشگران ضروري اعلام كرد.

کد خبر 353655

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha