همشهری آنلاین: هفته پنجم لیگ برتر مردان عصر روز دوشنبه (۱ آذر) با انجام ۵ دیدار برگزار شد.

Basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در بازی‌های انجام شده و در تالار بسکتبال آزادی تهران تیم‌های نیروی زمینی تهران و شهرداری کاشان به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان مجید صالحی در تیم کاشاني با نتیجه 84 بر 59 مقابل حریف خود تن به شکست دادند.

در اراک تیم‌های شهرداری اراک و شیمیدر تهران رویاروی هم قرار گرفتند که محمد کسایی‌پور و تیمش، شهرداری اراک علی‌رغم تساوی در وقت قانونی با نتیجه 68 بر 68، در نهایت 74 بر 77 مغلوب شیمیدر تهران شدند.

در سالن 17 شهریور آبادان تیم‌های پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان مقابل هم صف‌آرایی نمودند که تیم میزبان موفق شد 68 بر 66 صاحب برتری شود.

اما در حساس‌ترین بازی هفته و در سالن حکیمیه تهران تیم‌های پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد اسلامی تهران به دیدار هم رفتند که این تیم مهران شاهین طبع و پتروشیمی بندر امام بود که موفق شد نخستین شکست تیم دانشگاه آزاد اسلامی را رقم زده و با حساب 77 بر 69 براینتیم فائق آید.

آخرین دیدار این هفته هم بین تیم‌های شهرداری تبریز و لوله آ اس شیراز در تبریز برگزار شد که شهرداری تبریز در ادامه روند رو به رشد خود در لیگ امسال، مقابل تیم باانگیزه و خوب شیرازي به برد با نتیجه 95 بر 46 دست پیدا کرد.

نتایج کلی بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

شهرداری تبریز 95    لوله آ اس شیراز 46

دانشگاه آزاد اسلامی تهران 69    پتروشیمی بندر امام 77

شهرداری اراک 74    شیمیدر تهران 77 (وقت اضافه)

نیروی زمینی تهران 84   شهرداری کاشان 59

پالایش نفت آبادان 68     شهرداری گرگان 66

 

کد خبر 353329

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha