تفاهمنامه نهایی طرح گردشگری از کرانه تا کویر با رویکرد رونق اقتصاد گردشگری به‌زودی به امضای استانداران سمنان و مازندران می‌رسد.

 به گزارش ايسنا، احمد حسين‌زادگان، فرماندار ساري در نشست هم‌انديشي فرمانداران مازندران و سمنان با رويكرد رونق اقتصاد گردشگري كه در سمنان برگزار شد، با اعلام اين خبر گفت: 2استان سمنان و مازندران داراي اشتراكات فراوان در زمينه منابع طبيعي و فرهنگي هستند كه بايد براي معرفي اين ظرفيت‌ها تلاش كرد.

وي با تأكيد بر اينكه مازندران داراي ظرفيت‌هاي فراوان اماكن تاريخي و جنگل بكر است كه هنوز براي گردشگران معرفي نشده، افزود: اين قابليت‌ها بايد مقصد گردشگران داخلي و خارجي شود.

فرماندار ساري همچنين تأكيد كرد: طرح اقتصادي سمنان و مازندران بايد با پيوست گردشگري ايجاد شود.دانايي، فرماندار سمنان نيز در اين نشست گفت: سعي مي‌شود قابليت‌هاي گردشگري مشترك 2استان مازندران و سمنان به‌عنوان مقصد گردشگري بين‌المللي مورد توجه قرار بگيرد.

وي با اعلام اينكه دستگاه‌هاي اجرايي 2استان در اين زمينه و در بخش‌هاي مختلف اقتصادي و كشاورزي با اولويت گردشگري به‌دنبال راهكارهاي رشد و توسعه و رونق اين منطقه از جهت اقتصادي و گردشگري هستند، گفت: در اين نشست تفاهمنامه مشترك 2استان نهايي شده و در آينده نزديك با حضور استانداران سمنان و مازندران به امضا مي‌رسد.

به گفته او، كريدور استان سمنان و مازندران موقعيت بسيار خوبي براي سمن‌هاي مختلف و دفاتر خدمات گردشگري در سطوح منطقه‌اي و ملي ايجاد كرده است تا گردشگران بين‌المللي جذب و مسير و اقامت آنها در اين كريدور تعريف شود.

کد خبر 353311

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha