یکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر راهداری استان تهران با بیان اینکه بارش برف مسیرهای کوهستانی این استان را فرا گرفته است گفت: تمامی جاده‌های منتهی به پایتخت باز و تردد خودروها بصورت روان در جریان است.

جاده

ذکریا صفرزاده در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: در مسیرهای شمالی استان تهران بارش برف گزارش شده و در سایر سایر جاده‌های استان تهران نیز باران می‌بارد.

وی بیان کرد: تمامی مسیرهای استان تهران باز است و تردد خودروها در تمامی راه‌های منتهی به پایتخت بصورت روان و عادی در جریان است.

مدیر راهداری استان تهران با بیان اینکه بارش برف در جاده‌های شمالی و کوهستانی استان تهران شدید نیست خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت سفر به مناطق کوهستانی و شمالی استان با توجه به سرد شدن هوا در این مناطق با تجهیزات کامل سفر کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان تهران مبنی بر کاهش دما و همچنین بارش برف و باران در سطح استان تهران تیم‌های امدادی راهداری برای خدمات رسانی به شهروندان در جاده‌های استان به ویژه مسیرهای شمالی و کوهستانی مستقر شدند.

مدیر راهداری استان تهران به شهروندان توصیه کرد به هنگام بارندگی با سرعت مطمئنه به رانندگی کنند و در صورت اطلاع از وضعیت جاده‌ها به سامانه 141 تماس حاصل کنند.

کد خبر 353142

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha