همشهری آنلاین: معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: لایحه بودجه سال آینده (۱۳۹۶) یک روز زودتر، چهاردهم آذرماه تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.

نوبخت

به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت با بیان اینکه اکنون لایحه بودجه را برای تقدیم به مجلس آماده داریم، افزود: لایحه سر موعد مقرر کاری که در هیچ دوره‌ای انجام نمی‌شد، به مجلس تقدیم می‌شود.

وی اظهار کرد: باید لایحه بودجه را 15 آذرماه به مجلس ارائه کنیم اما یک روز زودتر، به مجلس تقدیم می‌کنیم.

نوبخت با اشاره به اینکه در دوران کار دولت یازدهم لایحه بودجه بموقع به مجلس تقدیم شده، ادامه داد: فقط سال گذشته به دلیل اینکه لایحه بودجه را براساس برجام و پسابرجام تعریف کرده بودیم، نمی‌خواستیم تا زمانی که توافقی صورت نگرفته، آنان بفهمند که ما بودجه را براساس برجام بسته‌ایم و بر روی آن، حساب باز کرده‌ایم.

وی گفت: برهمین اساس در مذاکراتی که با مجلس داشتیم؛ لایحه بودجه در سال گذشته اواخر دی ماه تقدیم خانه ملت شد.

  • پروژه های اقتصاد مقاومتی به همراه لایحه بودجه تقدیم مجلس می‌شود

نوبخت در ادامه سخنانش، با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری گفت: در راستای تحقق این امر، 24 بند از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را در 12 برنامه، فصل‌بندی کردیم.

وی افزود: بر همین اساس، برای هر برنامه تعدادی طرح و پروژه تعریف شده و همه پروژه‌هایی که می‌بایست در چارچوب اقتصاد مقاومتی برای سال آینده اجرا کنیم، همراه با لایحه بودجه تقدیم مجلس‌می کنیم.

کد خبر 353086

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha