همشهری آنلاین: تیم سپاهان اصفهان پس از تلاش ۱۲۰ دقیقه ای توانست تیم آلومینیوم اراک را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند. در این بازی دروازه‌بان‌های دو تیم ستاره میدان بودند.

سپاهان

تیم سپاهان اصفهان که در مرحله يك‌ هشتم مسابقات جام حذفي، میهمان آلومینیوم اراک بود، در پایان توانست با نتیجه 2 بر یک آلومینیوم را شکست دهد.

گل‌های تیم سپاهان را در این دیدار جلال الدین علی محمدی (92) و هنریکه (108) و گل تیم آلومینیوم اراک را اکبر بختیاری(95) به ثمر رساندند.

سپاهان با این برد در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف برنده دیدار سایپا برود.شگفتی دروازه‌بان‌های آلومینیوم- سپاهان

  • شگفتی دروازه‌بان‌های آلومینیوم- سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، مهدی امینی که حتی در مسابقه لیگ برتر جزء نفرات سپاهان نبوده در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز مقابل آلومینیوم اراک از ابتدا در ترکیب قرار گرفت تا عبدالله ویسی یک چهره جوان را مسؤول مراقبت از دروازه تیمش بگذارد.

امینی در طول 90 نمایش بدون نقصی داشت و بارها مقابل توپ‌های هوایی، موقعیت‌های تک به تک و به ویژه شوت‌های بازیکنان آلومینیوم عملکرد خوبی از خود ارائه کرد تا نشان دهد می‌تواند حتی در لیگ برتر نیز به کار گرفته شود.

در سمت مقابل او، میررسول حسینی دروازه‌بان آلومینیوم اراک هم امروز عالی کار کرد و روی دو گلی که در وقت‌های اضافه خورد مقصر نبود اما با این حال این دروازه‌بان کار بی‌نظیری در دقیقه 124 انجام داد و با پیشتازی تا محوطه جریمه سپاهان در زمانی که تیمش 2 بر یک عقب بود، روی ارسال از سمت راست زمین، خطای به موقعی از کولی‌بالی گرفت تا تیمش صاحب پنالتی شود.

آلومینیوم که بیش از 11 هزار تماشاگر در این مسابقه داشت می‌توانست با گل شدن این توپ و موفقیت در ضربات پنالتی روز خاطره‌انگیزی برای مردم اراک رقم بزند اما امینی دروازه‌بان جوان سپاهان اجازه نداد کار بزرگ دروازه‌بان آلومینیوم کامل شود و پنالتیِ جهانگیر عسگری را در دقیقه 127 گرفت تا سپاهان به مرحله‌ یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند.

 

کد خبر 352997

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha