مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: عضو کمیسیون حمل ونقل شورای شهر تهران از آمادگی این کمیسیون برای بررسی سریع لایحه پیشنهادی آرم طرح ترافیک سال آتی خبر داد.

ابوالفضل قناعتی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه هنوز معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران لایحه پیشنهادی آرم طرح ترافیک را برای بررسی به شورای شهر تقدیم نکرده است، گفت: معاون جدید حمل و نقل شهرداری تهران، طی ماه‌های اخیر نشان داده که با دید نو و جدیدی به مسائل نگاه می‌کند و امکان دارد در نحوه واگذاری شاهد پیشنهادات جدیدی باشیم.

وی با بیان اینکه با اجرایی شدن طرح ال ای زد، به نظر می‌رسد شاهد تغییراتی در نحوه واگذاری آرم باشیم، تصریح کرد: البته هنوز لایحه برای بررسی به شورای شهر ارائه نشده است و به نظر می‌رسد این لایحه تا آذرماه به شورا ارائه شود و کمیسیون حمل و نقل نیز آمادگی دارد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را بررسی کند.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه قطعا در این دوره نیز مانند سنوات گذشته، به جز آمبولانس‌های اورژانس تهران، خودروهای امدادی آتش نشانی و خودروهای پلیس و همچنین اتوبوس‌های شرکت واحد و تاکسی‌های تهران که تمام یا بخشی از مسیر آن‌ها در محدوده طرح ترافیک قرار داشته باشند، تمامی خودروهای عمومی و امدادی نیاز به مجوز دارند و باید نسبت به اخذ مجوز طرح ترافیک اقدام کنند، گفت: در غیر این صورت ورود آن‌ها به محدوده ممنوع و تخلف خواهد بود.

قناعتی افزود:در سال96 نیز عبور و مرور خودروهای هیبریدی و برقی همچون سال جاری در صورت ثبت اطلاعات در سامانه، در محدوده طرح ترافیک آزاد و رایگان خواهد بود، گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، بیماران خاص و خبرنگاران از تعرفه حمایتی برخوردار می‌شوند.

کد خبر 352953

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha