چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
۰ نفر

مردی که متهم است همسر برادرزنش را با انگیزه سرقت جواهراتش به قتل رسانده، در جلسه محاکمه، قتل را به گردن همسرش انداخت و گفت برای نجات او به دروغ به قتل اعتراف کرده است.

متهم

عصر روز 21 تيرماه سال گذشته زني 39ساله در خانه‌اش در جنوب تهران با ضربات چاقو به قتل رسيد. هنگام وقوع جنايت فرزندان مقتول نيز حضور داشتند و شهادت دادند كه يكي از اقوام مقتول عامل اين جنايت است. به اين ترتيب تحقيقات براي دستگيري متهم آغاز شد تا اينكه 10روز بعد مأموران وي را كه شوهرخواهر همسر مقتول بود، به دام انداختند.

اين مرد در اظهارات اوليه‌اش به قتل اعتراف كرد و مدعي شد به‌دليل اختلافاتي كه با مقتول داشته دست به جنايت زده است. به اين ترتيب وي صبح ديروز در شعبه چهارم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي اصغر عبداللهي محاكمه شد.

در ابتداي اين جلسه بعد از قرائت كيفرخواست پدر و مادر و همسر قرباني كه قيم 2فرزند اوست براي متهم تقاضاي صدور حكم قصاص كردند. در ادامه متهم در جايگاه ايستاد و با انكار اتهام قتل گفت: اين جنايت را همسرم مرتكب شده و من براي اينكه او مجازات نشود، گناهش را به گردن گرفتم اما حالا مي‌خواهم واقعيت را بگويم. وي ادامه داد: آن روزها ما وضعيت مالي بدي داشتيم. روز حادثه همسرم به من پيامك زد كه مي‌خواهد برود و از برادرش پول قرض بگيرد. من با عجله به خانه برادرش رفتم تا مانع اين كار شوم اما در خانه آنها نيمه‌باز بود و داخل شدم. ديدم همسرم با همسر برادرش درگير شده و او را با چاقو به قتل رسانده است. او را فراري دادم اما همان موقع زن همسايه من را ديد و من هم از آنجا فرار كردم.

متهم ادامه داد: وقتي كه دستگير شدم قتل را به گردن گرفتم تا همسرم در آسايش زندگي كند. او كه تا آن زمان همسر صيغه‌‌اي‌ام بود وقتي در زندان بودم به عقد دائمم در آمد تا كاري كه كردم را جبران كند. از طرفي اقرارنامه‌اي را كه در آن نوشته بود مرتكب قتل همسر برادرش شده به من داد. او در اين مدت از فرزندانم نگهداري مي‌كرد اما نمي‌دانم چطور شد كه بعد از 3‌ماه بچه‌ها را رها كرد و ديگر هم به ملاقاتم نيامد. به همين دليل من هم تصميم گرفتم واقعيت را در دادگاه بگويم كه او قاتل است.

اظهارات اين مرد در حالي بيان مي‌شد كه او پيش از اين 8مرتبه به قتل اعتراف و حتي صحنه جنايت را نيز بازسازي كرده بود. از سويي همسايه و دختر 8ساله مقتول نيز شهادت داده بودند كه وي مرتكب جنايت شده است. با وجود اين، وي بر ادعاي جديدش پافشاري كرد. در اين شرايط رئيس دادگاه ختم جلسه را اعلام كرد تا درباره اين پرونده تصميم‌گيري شود.

کد خبر 352930

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha