همشهری آنلاین: شرکت کاوات روانسر که با مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، اداره می شود، زمینه‌ی اشتغال ۷۰ نفر از ساکنان این منطقه را فراهم کرده و این تعداد در آینده‌ی نزدیک به عدد ۲۲۰ خواهد رسید.

به گزارش همشهري آنلاين، مدیرعامل اين شرکت که در حوزه‌ی پرورش دام‌های شیری فعالیت می‌کند، عمر مشارکت با بنیاد برکت را نزدیک به یک سال برشمرد و گفت: با این همکاری و تزریق سرمایه از سوی بنیاد برکت، شرکت کاوات عملاً توانست دوباره فعال شده و در مرحله‌ی اول زمینه‌ی اشتغال مستقیم 70 نفر از ساکنان مناطق محروم روانسر را فراهم کند.

محمودی گفت: مشارکت اقتصادی بنیاد در مناطق محروم در احیای بنگاه‌های اقتصادی راکد و نیمه‌فعال نقش قابل‌توجهی دارد و می‌تواند اقدام مهمی در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در این مناطق باشد.

وی هم‌چنین از افزایش قریب الوقوع ظرفیت اشتغال در شرکت کاوات روانسر در آینده‌ی نزدیک خبر داد و گفت با توسعه‌ی جدید، 150 نفر دیگر نیز جذب این شرکت خواهند شد.

مدیرعامل شرکت کاوات روانسر، خاطرنشان کرد: مشارکت بنیاد می‌تواند در کاهش آمار مهاجرت از مناطق محروم مؤثر باشد. خود ما هم توانسته‌ایم با ایجاد اشتغال برای بعضی افراد، در جلوگیری از مهاجرت آن‌ها به کلان‌شهرها و پایتخت تأثیرگذار باشیم.

کد خبر 352878

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha